Zarządzanie marketingiem. Trendy, strategie, instrumenty

Zarządzanie marketingiem. Trendy, strategie, instrumenty

Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Romanowi Niestrojowi

1 ocena

Praca zbiorowa

Format:

ibuk

RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 6,92 zł  


6,92

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Publikacja stanowi zbiór dwunastu prac, w których poruszono różnorodne zagadnienia z zakresu zarządzania marketingiem. Ze względu na charakter publikacji zamieszczono w niej również opracowanie prezentujące sylwetkę naukową Profesora Romana Niestroja, a także wykaz jego prac.


Rok wydania2014
Liczba stron208
KategoriaMarketing, reklama
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
ISBN-13978-83-7252-662-5
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Sylwetka naukowa Profesora Romana Niestroja     5
  Wykaz prac Profesora Romana Niestroja     13
  Anna Czubała, Podstawy społecznej odpowiedzialności w marketingu przedsiębiorstw     21
  Jan W. Wiktor, Zarządzanie marketingiem a ekonomia menedżerska. Perspektywa rynku, przedsiębiorstwa i zarządzania     37
  Agnieszka Żbikowska, Wybrane przesłanki rozwoju strategii marketingu globalnego     57
  Paweł Chlipała, Pozycjonowanie oferty w procesie strategicznego zarządzania marketingiem     70
  Magdalena Dołhasz, Kierunki rozwoju komunikacji marketingowej     83
  Piotr Hadrian, Audyt organizacji marketingu w przedsiębiorstwie     95
  Agata Jonas, Znaczenie marketingu usług dla rozwoju teorii i praktyki marketingu     110
  Krzysztof Kapera, Wykorzystanie internetu w komunikacji marketingowej polskich przedsiębiorstw     129
  Mariusz Kuziak, Zaangażowanie konsumenta w kontekście mediów społecznościowych     141
  Marek Rawski, Charakterystyka strategii ukierunkowanej na klientów     156
  Tomasz Smoleń, Marki na rynku produkcji filmowych     173
  Halina Wojnarowska, Marki własne w strategiach marketingowych przedsiębiorstw handlowych     189
RozwińZwiń