Marketingowe strategie wartości na rynkach globalnych

Marketingowe strategie wartości na rynkach globalnych

1 opinia

Autor:

Marek Prymon

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

15,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

Celem niniejszej książki jest określenie skutecznych strategii marketingowych na tle uwarunkowań funkcjonowania firm na współczesnych rynkach na tle propozycji teorii marketingu oraz teorii zarządzania strategicznego, a także w świetle doświadczeń globalnych. Autor stawia tezę, że odpowiedzią na „megatrendy” jest poszukiwanie wartości zarówno na poziomie strategicznym, jak i na poziomie działań bieżących firmy.


Liczba stron224
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
ISBN-13978-83-7695-034-1
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

POLECAMY

Spis treści

  Wprowadzenie    7
  1. Proces tworzenia strategii marketingowej    11
    1.1. Natura strategii    11
    1.2. Strategia marketingowa a kreowanie wartości na rynku    20
    1.3. Istota wartości    23
    1.4. Marketing wartości dodanej    26
    1.5. Strategia marketingowa a inne „funkcjonalne” strategie. Paradygmat hierachii strategii    29
    1.6. Proces budowy strategii    40
  2. Rozwój marketingu międzynarodowego i globalnego    69
    2.1. Etapy rozwoju marketingu międzynarodowego    69
    2.2. Uwarunkowania działań firm w skali międzynarodowej. Globalizacja gospodarcza    73
    2.3. Czynniki ekonomiczne    78
    2.4. Czynniki kulturowe    85
    2.5. Czynniki polityczne    97
  3. Podstawy informacyjne strategii na rynkach globalnych    102
    3.1. System informacji marketingowej    102
    3.2. Podmioty badań marketingowych    105
    3.3. Procedura prowadzenia badań marketingowych    106
    3.4. Źródła danych w badaniach marketingowych    112
  4. Strategie wejść na rynkach globalnych – w stronę wartości optymalnych    126
    4.1. Wybór rynków    126
    4.2. Przegląd strategii wejść    131
  5. Segmentacja i oznaczanie pozycji na rynkach globalnych    151
    5.1. Kryteria segmentacji    151
    5.2. Oznaczanie pozycji produktu (firmy)    156
  6. Wartość w elementach marketingu-mix na rynkach globalnych    160
    6.1. Wartość w produkcie firmy    160
      6.1.1. O strukturze produktu    160
      6.1.2. Opakowanie    166
      6.1.3. Marka    168
    6.2. Wartość w komunikacji marketingowej    174
      6.2.1. Filozofia marketingowa a proces komunikacji    174
      6.2.2. Wartość w narzędziach komunikacji    179
      6.2.3. Strategie reklamy na rynkach globalnych    185
      6.2.4. Strategie public relations na rynkach międzynarodowych    192
    6.3. Dystrybucja na rynkach globalnych a wartość dla klienta    194
    6.4. Strategie cen na rynkach globalnych    205
      6.4.1. Wartość w cenie produktu    205
      6.4.2. Przesłanki wyboru ceny na rynkach globalnych    207
  Podsumowanie    214
  Literatura    217
  Spis rysunków    222
  Spis tabel    223

W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia