FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

MT Biznes

Znaleziono: 236 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

Autor: Chip Heath, Dan Heath

Wydawnictwo: MT Biznes

Format: epub, mobi

Nie ulega kwestii, że oceniając nasze doświadczenia, nie wyciągamy średniej z wrażeń, jakich doznajemy minuta po minucie. Pamiętamy raczej momenty flagowe: szczyty, dołki oraz przejścia. Wspominając swoje doświadczenie z parku Disneya,... więcej >

Patrick Lencioni, autor bestsellerów „New York Timesa”, napisał kilkanaście książek, w których radzi liderom, jak budować zespoły i przewodzić organizacjom. Tym razem postanowił zająć się czymś innym. Chce spróbować pomóc... więcej >

Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę... więcej >

Autor: Patrick Lencioni

Wydawnictwo: MT Biznes

Format: epub, mobi

Patrick Lencioni, autor bestsellerów „New York Timesa”, napisał kilkanaście książek, w których radzi liderom, jak budować zespoły i przewodzić organizacjom. Tym razem postanowił zająć się czymś innym. Chce spróbować pomóc... więcej >

Świat potrzebuje zmiany jak nigdy dotąd.Zewsząd otaczają nas problemy: podziały, gniew, przemoc, korupcja, ubóstwo, bezdomność i rozpad rodzin. Bardzo często czujemy się zbyt słabi, by coś z tym zrobić. Dlaczego nikt nic z tym nie robi?... więcej >

Autor: Wiktor Siegel

Wydawnictwo: MT Biznes

Format: epub, mobi

Efektywność osobista stała się jedną z najważniejszych kompetencji naszych czasów. Pandemia COVID-19 pokazała, jak bardzo jesteśmy nieprzygotowani na zmiany oraz czego tak naprawdę potrzebujemy do efektywnego funkcjonowania. Wyciągnijmy z... więcej >

Udzielanie informacji zwrotnej – takie proste, że aż trudne!Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, ale udzielamy go… każdego dnia i to wielokrotnie. Komentarze, odpowiedzi na pytania, dzielenie się opiniami – wszystko to to właśnie... więcej >

Cierpisz na „słomiany zapał”? Prześladują cię nieukończone zadania i nieosiągnięte cele? Podobają ci się wszystkie nowe pomysły? Z zaczynaniem nie masz problemu, ale nie potrafisz niczego doprowadzić do końca? Badania dowodzą, że... więcej >

Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zro¬bić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na... więcej >

Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zro¬bić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na... więcej >

Jak wykorzystać szczerość w bezpośredniej konfrontacji, by pomóc zespołowi w osiągnięciu wspaniałych rezultatów.Odkąd nauczyliśmy się mówić, powtarza się nam, że jeśli nie mamy nic miłego do powiedzenia, to lepiej wcale nie... więcej >

Większość książek zajmuje się tym, co trzeba zrobić, aby odnieść sukces. Ta mówi nie tylko o tym, co trzeba zrobić, ale też jak to zrobić. Tom Hopkins przedstawia konkretne, praktyczne kroki.Sukces. Wszyscy go pragniemy. Wiele osób... więcej >

Znaleziono: 236 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia