Efekty reklamy w systemie komunikacji marketingowej

Efekty reklamy w systemie komunikacji marketingowej

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 45

1 opinia

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

12,50

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Monografia jest poświęcona efektom reklamy, ich pomiarowi w świetle współczesnych teorii reklamy, ze szczególnym uwzględnieniem efektów komunikacyjnych tej działalności marketingowej organizacji, w tym przedsiębiorstw. Po wyczerpującym przedstawieniu teorii i metodyki autor opisuje własne badania odnoszące się do modeli i ustaleń poznawczych teorii perswazyjnych reklamy.


Liczba stron411
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
ISBN-13978-83-7011-952-2
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    7
  1. Efekty reklamy jako funkcji marketingu: rodzaje i modele    13
    1.1. Zadania reklamy w systemie komunikacji marketingowej    13
      1.1.1. Koncepcja i cele marketingu    13
      1.1.2. Reklama jako narzędzie komunikacji marketingowej    22
    1.2. Typologia efektów reklamy    30
    1.3. Efekty komunikacyjne reklamy    42
      1.3.1. Proces komunikacji marketingowej;42    42
      1.3.2. Perswazyjne modele efektów komunikacyjnych    45
      1.3.3. Alternatywne modele efektów komunikacyjnych    55
      1.3.4. Zintegrowane modele efektów komunikacyjnych    61
  2. Wyznaczanie celów w procesie planowania reklamy    74
    2.1. Proces planowania reklamy    74
    2.2. Zasadnicze cele reklamy i sposoby ich wyznaczania    80
      2.2.1. Cele ekonomiczne    82
      2.2.2. Cele behawioralne    84
      2.2.3. Cele komunikacyjne    91
      2.2.4. Cele mediowe    100
  3. Pomiar i ocena efektów reklamy    109
    3.1. Proces kontroli efektów działań reklamowych    109
    3.2. Pomiar efektów ekonomicznych    121
    3.3. Pomiar efektów behawioralnych    134
    3.4. Pomiar efektów komunikacyjnych    143
    3.5. Pomiar efektów mediowych    164
  4. Kształtowanie hierarchii efektów komunikacyjnych reklamy w świetle wyników badania    178
    4.1. Hierarchia efektów komunikacyjnych jako przedmiot badania    178
    4.2. Sekwencyjność efektów komunikacyjnych i behawioralnych dotyczących kategorii produktu i marki    191
      4.2.1. Wyniki pomiaru efektów komunikacyjnych i behawioralnych w strukturze wybranych modeli hierarchicznych    191
      4.2.2. Wzajemny poziom efektów komunikacyjnych dotyczących marki    204
      4.2.3. Relacje pomiędzy poszczególnymi efektami komunikacyjnymi marki    219
    4.3. Efekty komunikacyjne dotyczące przekazu reklamowego a efekty komunikacyjne marki    256
      4.3.1. Wyniki pomiaru efektów komunikacyjnych dotyczących przekazu reklamowego    256
      4.3.2. Współzmienność efektów komunikacyjnych przekazu reklamowego oraz przekazu i marki    267
  Zakończenie    294
  Załączniki    299
  Literatura    387
  Spis rysunków    399
  Spis tabel    400
  Summary    402
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia