Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, nr 896. Zarządzanie

Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, nr 896. Zarządzanie

1 opinia

Praca zbiorowa

Format:

ibuk

RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 6,92 zł  


6,92

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W Zeszytach Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie z zakresu zarządzania poruszana jest szeroko pojęta problematyka dotycząca praktyki i teorii zarządzania w przedsiębiorstwach i jednostkach administracji publicznej. W szczególności uwzględniana jest w nich tematyka zarządzania strategicznego, metod i technik zarządzania oraz zarządzania w obszarach funkcjonalnych, m.in. takich jak zarządzanie produkcją, zarządzanie informacjami, zarządzanie personelem, marketing, zarządzanie procesowe, zarządzanie wiedzą i controlling.


Rok wydania2012
Liczba stron178
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Arkadiusz Potocki, Komunikacyjne zachowania menedżerów i ich współpracowników w aspekcie generowania i wykorzystania wiedzy w wybranych organizacjach Małopolski     5
  Adam Nalepka, Formy organizacyjne działania przedstawicieli licencjonowanych zawodów związanych z gospodarowaniem nieruchomościami w Polsce     19
  Renata Winkler, Transfer wiedzy na styku kultur     39
  Paweł Chlipała, Różnicowanie przekazu komunikacyjnego instytucji non profit w krajach Unii Europejskiej     51
  Tomasz Smoleń, Nowoczesne instrumenty marketingowe wykorzystywane do oddziaływania na odbiorców oferty kulturalnej przez instytucje kultury na rynku Unii Europejskiej     67
  Agnieszka Żbikowska, Zróżnicowanie czynników demograficznych i ekonomicznych w krajach Unii Europejskiej jako determinanta działań marketingowych     81
  Mariusz Kuziak, Postawy polskich eksporterów wobec marketingu w świetle wyników badania empirycznego     97
  Halina Wojnarowska, Wybrane aspekty uwarunkowań kulturowych strategii marek na rynkach międzynarodowych     121
  Paweł Łukasik, Metody komunikacji ukierunkowane na innowacyjność     133
  Marek Makowiec, Działania usprawniające w zakresie skutecznego pozyskiwania i transferu wiedzy w organizacji     143
  Jan Beliczyński, Praktyka i wiedza z zakresu zarządzania w średniowieczu i epoce odrodzenia     157
  
  Lista recenzentów Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie opublikowanych w 2012 roku     177
RozwińZwiń