Zeszyty Glottodydaktyczne Jagiellońskiego Centrum Językowego 4 (2012)

Zeszyty Glottodydaktyczne Jagiellońskiego Centrum Językowego 4 (2012)

1 opinia

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

18,90

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

e-ISBN: 978-83-233-8719-0


Artykuły zamieszczone w Zeszytach Glottodydaktycznych Jagiellońskiego Centrum Językowego są plonem wieloletnich doświadczeń lektorów JCJ w nauczaniu języków obcych i próbą podzielenia się praktycznymi sposobami uatrakcyjnienia oraz poprawienia skuteczności zajęć językowych. Autorzy mają nadzieję, że książka pomoże w praktycznym rozwiązywaniu konkretnych problemów glottodydaktycznych. Zeszyt 4 zawiera artykuły będące plonem zorganizowanej przez Jagiellońskie Centrum Językowe konferencji zatytułowanej „Z uniwersytetu do pracy”, poświęconej zagadnieniom związanym z oczekiwaniami zarówno absolwentów wyższych uczelni jak też ich przyszłych pracodawców w zakresie kompetencji językowych.
Autorzy mają nadzieję, że będą one pomocne w praktycznym rozwiązywaniu konkretnych problemów glottodydaktycznych.


Liczba stron156
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN-13978-83-233-3372-2
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Od redakcji     7
  
  I. Metodyka i dydaktyka nauczania języka specjalistycznego
  Monika Sobejko, English for Research Paper Writing. Some practical aspects of teaching writing to doctoral students     11
  Ewa Pałka, Psychologia dla pedagogów – konwersatorium w języku angielskim     19
  Ewa Elżbieta Nowakowska, Polisemia, homonimia a „elementy humanistyczne” – nauczanie leksyki na kursach ESP dla inżynierów odlewnictwa     29
  Dorota Klimek, English for Chemistry: film bank – czyli o roli studentów w tworzeniu multimedialnych materiałów do nauczania języka specjalistycznego     39
  Ilona Wojewódzka-Olszówka, Propozycja praktycznych rozwiązań w nauczaniu ESP studentów Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej w kontekście rynku pracy     51
  Iwona Kuźmińska, Wykorzystanie modelu agregowanego w nauczaniu języka specjalistycznego na przykładzie lektoratu języka angielskiego dla studentów informatyki Politechniki Krakowskiej     61
  Małgorzata Grabania-Mukerji, Metoda WebQuestu w nauczaniu języków obcych     69
  Marlena Nowak, Rola egzaminów English for Business Londyńskiej Izby Handlu i Przemysłu w kształtowaniu kompetencji pisania korespondencji handlowej     79
  Lidia Zielińska, Rola platformy e-learningowej w przygotowaniu studentów do standaryzowanych egzaminów z języka angielskiego w biznesie     89
  
  II. Nauczanie języka specjalistycznego a potrzeby rynku pracy
  Dorota Zawadzka, Anna Piwowarczyk, Rola LdL w nauczaniu LSP jako kompetencji kluczowej a konkurencyjność absolwentów wyższych uczelni na rynku pracy     105
  Aleksandra Kluczewska, The value of ESP for lawyers against the employment policy of the EU     117
  
  III. Język specjalistyczny, media elektroniczne i wielokulturowość jako wyzwania dla nauczycieli
  Anna Hardek, Przygotowanie kursu ESP dla wykładowców uczelni technicznej     125
  Anna Krukiewicz-Gacek, Dorota Skrynicka-Knapczyk, Multimedialne Centrum Językowe SJO AGH – pomoc dla studentów i wyzwanie dla nauczycieli     137
  Dominika Stopa, The language of disability     145
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia