Zeszyty Glottodydaktyczne Jagiellońskiego Centrum Językowego 2 (2010)

Zeszyty Glottodydaktyczne Jagiellońskiego Centrum Językowego 2 (2010)

1 opinia

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

17,32

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

e-ISBN: 978-83-233-8336-9


Artykuły zamieszczone w Zeszytach Glottodydaktycznych Jagiellońskiego Centrum Językowego są plonem wieloletnich doświadczeń lektorów JCJ w nauczaniu języków obcych i próbą podzielenia się praktycznymi sposobami uatrakcyjnienia oraz poprawienia skuteczności zajęć językowych. Autorzy mają nadzieję, że książka pomoże w praktycznym rozwiązywaniu konkretnych problemów glottodydaktycznych.


Liczba stron158
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN-13978-83-233-3011-0
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Od redakcji    7
  Jadwiga Topolska-Pado, Use of L1 and Translation in the EFL Classroom    11
  Renata Jawniak, “To read or not to read?” Some advice on how to teach reading with understanding    27
  Irena Polańska, Możliwości schematycznego przedstawiana reguł gramatycznych w nauczaniu języka angielskiego    35
  Monika Wolanin, Uczenie się i nauczanie języka obcego studentów niewidomych i słabo widzących. Wybrane zagadnienia teoretyczne i praktyczne    43
  Mirosław Kruk, Podręcznik i materiały uzupełniające podczas kierunkowych zajęć językowych na uczelniach wyższych. Przykładowy scenariusz zajęć    57
  Monika Sobejko, How can native speaker corpora be used in the classroom in the skills-based approach to teaching English?    83
  Dorota Klimek, Film na lekcji języka angielskiego – propozycja zajęć    93
  Beata Adamek, Praca z fi lmem krótkometrażowym jako okazja do rozbudowania zasobu słownictwa na poziomie B1+, B2 i C1    103
  Kazimierz Łukowicz, „A może by tak do opery?” Przykład tematycznych zajęć z języka francuskiego z wykorzystaniem technik audiowizualnych    117
  Marek Hermann, Pytania retoryczne w rzymskiej teorii wymowy i możliwości ich współczesnego zastosowania w relacji wykładowca – student    129
  Nina Ociepka, L’enseignement du français en Pologne jusqu’au XIXeme siecle    139
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia