Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne”, t. 24

-20%

Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne”, t. 24

1 opinia

Redakcja:

Bożena Matyjas

Format:

pdf, ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

20,66  25,83

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 25,83 zł (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 20,66 zł  


20,66

w tym VAT

Prezentowany tom czasopisma zawiera artykuły o zróżnicowanej tematyce pedagogicznej. W części pierwszej zamieszczone zostały artykuły i rozprawy traktujące m.in. o kompetencjach i zadaniach nauczycieli języka obcego w kształceniu integracyjnym i roli nauczyciela w procesie inkluzji społecznej. W dalszej części pracy zawarto badania i komunikaty traktujące m.in. o młodzieży niedostosowanej społecznie na świętokrzyskim rynku pracy, stylach nauczania oraz sposobach przyswajania wiedzy szkolnej uczniów klas początkowych, nauczaniu języka angielskiego w przedszkolach oraz muzycznych zainteresowaniach młodzieży. Na końcu książki znajdują się recenzje, sprawozdania i opinie.


Rok wydania2014
Liczba stron482
KategoriaPedagogika ogólna
WydawcaUniwersytet Jana Kochanowskiego
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Spis treści
  Contents     7
  ARTYKUŁY I ROZPRAWY
  KS. MARIUSZ SZTABA, Źródło i przyczyny współczesnego, wielopostaciowego kryzysu społecznego    11
  DANUTA KRZEŚNIAK-FIRLEJ, WALDEMAR FIRLEJ, Komisja Edukacji Narodowej (1773–1794) – w 240. rocznicę utworzenia KEN    39
  IZABELA JAROS, ANNA WILECZEK, Digital words… Harnessing technology to develop literacy skills in early education of children (on the example of the Polish language)    67
  WERONA KRÓL-GIERAT, Zadania i kompetencje nauczyciela języka obcego w kształceniu integracyjnym: model sylwetki idealnej w ujęciu SPE-dydaktyczo pedeutologicznym    77
  ANNA HAJDUKIEWICZ, Therapy model of supporting social performance of children with developmental deficiencies    91
  ANA KAMINSKA, Ewaluacja jako element organizacji uczącej się    101
  MACIEJ KOŁODZIEJSKI, Nauczyciel jako refleksyjny i krytyczny badacz w perspektywie procesów autoewaluacyjnych    115
  WANDA DRÓŻKA, Rola nauczyciela w procesie inkluzji społecznej. Wyzwania, szanse, bariery    133
  JUSTYNA DOBROŁOWICZ, Dyskurs militarny o szkole. Polska edukacja na łamach opiniotwórczych tygodników    157
  RENATA WOJCIECHOWSKA, Bobomigi wykładowe. Analiza procesu komunikacji podczas wykładu    175
  JOANNA GJORGIEVSKA, Macedoński system edukacyjny – struktura i kluczowe obszary zmian    189
  ALINA SBRUIEVA, Transformation of the Academic Culture of European University in the Context of the Risk Society    215
  BADANIA I KOMUNIKATY
  RENATA MISZCZUK, Młodzież niedostosowana społecznie na świętokrzyskim rynku pracy    231
  MAŁGORZATA WOLSKA-DŁUGOSZ, Bezrobocie absolwentów szkół wyższych i sposoby ich aktywizacji zawodowej na przykładzie Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach    245
  PRZEMYSŁAWA NOWAK, EDYTA HIŃCZA, Wykorzystanie idei coachingu kariery w doradztwie zawodowym    271
  ARKADIUSZ URBANEK, Disturbed relations with adults as a key factor in socially harmful behaviours. On the basis of current criminals’ experiences    287
  KATARZYNA POTACZAŁA-PERZ, MONIKA WOJTKOWIAK, Między poradnictwem a mediacją w aspekcie działalności schronisk dla nieletnich     309
  MAŁGORZATA PRZYBYSZ-ZAREMBA, PAULINA JAKUBOWICZ, Style nauczania oraz sposoby przyswajania wiedzy szkolnej przez uczniów klas początkowych – ustalenia i propozycje    325
  ALICJA LEIX, ADRIANA WIEGEROVA, Język angielski w przedszkolach: dylematy psychologiczne i pedagogiczne    345
  FRANK JAMET, JEAN BARATGIN, DARYA FILATOVA, Global warming and the rise of the sea level: a study of intellectual development in preadolescents and adolescents from 11 to 15 years old    357
  JOANNA LEEK, An ounce of prevention is worth a pound of cure. Reducing Early School Leaving in Slovakia    377
  JAN KALENDA, DAVID SURÝ, How much internship? Requirements for specific vocational learning in the Czech Republic    387
  ILONA KOČVAROVÁ, JANA MAJERČÍKOVÁ, Oczekiwania studentów od opiekuna pracy dyplomowej w warunkach czeskiego uniwersytetu    401
  ELENA KOZLOVA, Структурные составляющие инновационной культуры будущего педагога    421
  PAWEŁ TRZOS, Od poznawania do rozumienia muzyki. O społeczno edukacyjnych aspektach badań rozwoju audiacyjnego dziecka    441
  EWA PARKITA, Muzyczne upodobania współczesnej młodzieży    459
  RECENZJE, SPRAWOZDANIA I OPINIE
  Joanna Łukasiewicz-Wieleba, Alicja Baum: Rodzicielskie sposoby rozpoznawania i rozwijania zainteresowań i zdolności, Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, Warszawa 2013 – JAN GIZA    477
  Recenzja opracowania pt. Afirmacja czy kontestacja? Dylemat społeczeństwa kapitalistycznego w kryzysie, red. Zbigniew Galor, Radomir Miński, Piotr Sałustowicz, Societas Pars Mundi Publishing, Bielefeld, Warszawa 2014, ss. 353 – PAULINA FORMA    485
  Sprawozdanie z konferencji „Wyzwania rynku edukacyjnego wobec rynku pracy. Wymiary lokalne, regionalne i ponadregionalne” (9–10.10.2014, Wrocław) – MICHAŁ DOBROŁOWICZ    489
  Wokół problemów zagrożonego człowieczeństwa – DR KATARZYNA BIAŁOBRZESKA, DR CEZARY KURKOWSKI    493
RozwińZwiń