Nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych

Nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych

1 opinia

Wydawca:

Placet

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

52,50

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 52,50 zł  


52,50

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Rynek usług finansowy stanowi jeden z najważniejszych elementów systemu społeczno-ekonomicznego każdego kraju. O randze, a jednocześnie znacznej złożoności tego rynku świadczy to, iż stanowi on mechanizm, dzięki któremu oferuje się usługi pozwalające na przepływ strumieni pieniężnych (siły nabywczej) w gospodarce. Rezultatem funkcjonowania tego rynku jest zatem możliwość współtworzenia pieniądza przez niefinansowe podmioty gospodarcze. Rynek usług finansowych jest zatem szkieletem, na którym opiera się funkcjonowanie całego systemu rynkowego.


Rok wydania2012
Liczba stron250
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaPlacet
ISBN-13978-83-7488-046-6
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    5
  Rozdział I Rola i znaczenie rynków finansowych we współczesnej gospodarce11
  1.1. Rynki finansowe – pojęcie, charakterystyka    11
  1.2. Podmioty rynków finansowych – rodzaje, charakterystyka    25
  1.3. Miejsce polskiego rynku finansowego w globalnym systemie finansowym    35
  Rozdział II Konsument i jego zachowania na rynkach finansowych    44
  2.1. Konsument i jego rola na rynkach finansowych    44
  2.2. Istota zachowań konsumentów na rynkach finansowych    53
  2.3. Proces decyzyjny konsumenta na rynkach finansowych    68
  Rozdział III Heterogenizacja a homogenizacja zachowań konsumentów na rynkach finansowych    83
  3.1. Potrzeby finansowe i wartości oczekiwane przez konsumentów na rynkach finansowych    84
  3.2. Poszukiwanie i ocena możliwości zaspokojenia potrzeb przez konsumentów na rynkach finansowych    100
  3.3. Decyzje zakupu konsumentów na rynkach finansowych    111
  3.4. Ocena decyzji i wartości uzyskanych przez konsumentów na rynkach finansowych    120
  Rozdział IV Charakterystyka nowych trendów w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych    125
  4.1. Wpływ globalizacji na zachowania konsumentów na rynkach finansowych    125
  4.2. Etnocentryzm konsumencki na rynkach finansowych    134
  4.3. Wirtualizacja zachowań konsumentów na rynkach finansowych    144
  4.4. Zjawisko podwójnego zagrożenia a lojalność konsumentów na rynkach finansowych    152
  4.5. Postawy etyczne konsumentów na rynkach finansowych    158
  Rozdział V Negatywne zjawiska w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych    163
  5.1. Wpływ kryzysu gospodarczego na zachowania konsumentów na rynkach finansowych    164
  5.2. Analfabetyzm finansowy konsumentów    173
  5.3. Wykluczenie finansowe konsumentów    184
  5.4. Upadłość finansowa konsumentów    195
  Rozdział VI Zmiany w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych    200
  6.1. Typologia konsumentów na rynkach finansowych w świetle zmian rynkowych    200
  6.2. Model zachowań konsumentów w świetle zmian na rynkach finansowych    207
  6.3. Kierunki zmian w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych    215
  Zakończenie    226
  Bibliografia    234
  Spis rysunków i tabel    241
  Załącznik    243
RozwińZwiń