FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Znaleziono: 599 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Format: ibuk

Finanse publiczne zawsze wzbudzały zainteresowanie teoretyków i praktyków. Na początku drugiej dekady XXI wieku zainteresowanie to szczególnie zyskuje na znaczeniu i aktualności ze względu na pogarszający się stan finansów publicznych nie... więcej >

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Format: ibuk

Niniejszy tom zawiera teksty pięćdziesięciu referatów z zakresu bankowości przygotowanych na Konferencję Naukową Katedr Finansów. Dotyczą one zagadnień, takich jak: ? bankowość centralna, ? regulacje bankowe, ? tendencje w rozwoju... więcej >

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Format: ibuk

Jak w epoce gospodarki opartej na wiedzy, w ramach ekonomii niepewności, w warunkach gdy racjonalność trzeba widzieć w ściśle określonym kontekście, przedstawia się efektywność jako miara racjonalności działania? Szukanie odpowiedzi na... więcej >

Autor: Marzena Stor

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Format: ibuk

Pionierska publikacja podejmująca problematykę zarządzania zasobami w korporacjach transnarodowych jednocześnie w perspektywie strategicznej i międzynarodowej. Praca zawiera charakterystykę korporacji międzynarodowych oraz wewnętrznego i... więcej >

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Format: ibuk

Książka stanowi zbiór artykułów z corocznej konferencji "Zarządzanie finansami - teoria i praktyka", która jest organizowana przez Katedrę Finansów Publicznych i Międzynarodowych oraz Katedrę Finansów Przedsiębiorstwa i Zarządzania... więcej >

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Format: ibuk

Niniejsza publikacja stanowi próbę odpowiedzi na nurtujące zarówno teoretyków ekonomii, jak i praktyków gospodarczych dylematy dotyczące rozwoju społeczno- -gospodarczego na szczeblu lokalnym i regionalnym na początku XXI wieku. Ważnym... więcej >

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Format: ibuk

Podejście procesowe jest jedną z ważniejszych obecnie orientacji systemu zarządzania organizacją (przedsiębiorstwem, instytucją). Jest to swoista filozofia zarządzania, idea, która wręcz nakazuje widzenie organizacji przez pryzmat... więcej >

Autor: Agnieszka Szczygielska

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Format: ibuk

Autorka podejmuje zagadnienie kapitału intelektualnego od strony teoretycznej, równocześnie sprawdzając je w praktyce wybranych przedsiębiorstw dolnośląskich. Wyczerpująco przedstawia pojęcie tego kapitału: jego rozumienie, metody badania... więcej >

Autor: Rafał M. Jakubowski

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Format: ibuk

Celem pracy było pokazanie zmian rynku nieruchomości mieszkaniowych w Polsce zachodzących w okresie transformacji systemowej. W czterech rozdziałach pokazano ogólnie, czym są rynki, jaka jest ich rola, jak przebiegają ich zmiany w... więcej >

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Format: ibuk

W pierwszej części opracowania, oprócz problemu nauczania polityki społecznej, zostały przybliżone także zasady polityki społecznej, ze szczególnym uwzględnieniem zasady subsydiarności w polityce rodzinnej, miejsce i znaczenie kwestii... więcej >

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Format: ibuk

Problematyka niniejszego zeszytu dziedzinowego Nauki Społeczne na rok 2010 dotyczy całokształtu uwarunkowań, w jakich funkcjonują współczesne społeczeństwa, między innymi społeczeństwo polskie. 2010 rok nie był łatwy nie tylko dla... więcej >

Autor: Marek Prymon

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Format: ibuk

Celem niniejszej książki jest określenie skutecznych strategii marketingowych na tle uwarunkowań funkcjonowania firm na współczesnych rynkach na tle propozycji teorii marketingu oraz teorii zarządzania strategicznego, a także w świetle... więcej >

Znaleziono: 599 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia