FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Znaleziono: 941 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

Przedstawiamy Czytelnikom zainteresowanym poznawaniem szerokorozumianej statystyki kolejny numer „Śląskiego Przeglądu Statystycznego”.Od momentu powstania niniejszego czasopisma członkami KomitetuRedakcyjnego byli pracownicy Katedry... więcej >

Publikacja przybliża aktualne wyzwania i perspektywy dla polityki ekonomicznej, zarówno w wymiarze krajowym, jak i międzynarodowym. Związane są z one otwartą i wolnorynkową gospodarką, z pozytywnymi i negatywnymi konsekwencjami globalizacji... więcej >

Praca jako uniwersalny i centralny programator ludzkich działań ulega istotnym przemianom ze względu na zmiany w otoczeniu i wewnątrz organizacji. Organizacje przyjmują nowe struktury, sprzyjające efektywnemu realizowaniu pracy. Nowoczesne... więcej >

We present to the readers the next, fourth issue of “Business Informatics”. Thearticles contained in the journal describe the results of the scientific activities ofProfessors with significant academic achievements, as well as doctoral... więcej >

Czasopismo „Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu” („ResearchPapers of Wrocław University of Economics and Business”) jest wydawanew obecnej formie od 2008 roku. Czasopismo jest kontynuacją serii, które były wydawaneod... więcej >

Autorzy książki koncentrują się na ważnych elementach gospodarek światowych, takich jak: terytorium, innowacyjność, gospodarka lokalna, łańcuchy dostaw i hybrydyzacja. Publikacja odnosi się do nowych uwarunkowań związanych z... więcej >

W monografii przedstawiono propozycję narzędzia do oceny kompetencji i porównania ich poziomu z poziomem pożądanym dla 12 zawodów/stanowisk w branży logistycznej. Wykorzystano w tym celu metody wielowymiarowej analizy porównawczej, co jest... więcej >

Rozważania podejmowane w monografii oraz prace badawcze przeprowadzone na jej potrzeby ukierunkowano na wyjaśnienie, uwzględniając perspektywę filantropii korporacyjnej, motywów i mechanizmów tworzenia, funkcjonowania fundacji korporacyjnych... więcej >

Central bank communication has become an essential part of monetary policy in recent years. Against the background of the zero interest rate policy, conventional monetary policy instruments have lost their effectiveness, and the management of market... więcej >

W niniejszym numerze czasopisma zamieszczono cztery artykuły naukowe oraz jednąinformację o książce.Pierwszy artykuł przedstawia częstotliwość i preferencje spożycia przez mających19-50 lat mieszkańców województwa dolnośląskiego... więcej >

We present the latest issue of the journal “Econometrics Ekonometria. Advances inApplied Data Analysis”. This issue contains six articles. Fatima Akkal, Nadia Kadiriand Abbes Rabhi present the results of research concerning the functional... więcej >

Głównym celem monografii jest identyfikacja komunikacji marketingowej muzeów oraz zakresu jej zintegrowania w aspekcie budowania korzystnych relacji z otoczeniem, przede wszystkim z publicznością. W rozdziale I omówiono pojęcie, cele i... więcej >

Znaleziono: 941 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia