Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja?

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

15,36

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 11,67 zł  


15,36

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Oddajemy w Państwa ręce podręcznik traktujący o trudnej sztuce marketingu. Przede wszystkim dlatego, że marketing cały czas ewoluuje. Przyczyniają się do tego zmiany zachodzące w zachowaniach odbiorców, postęp technologiczny, rozwój mediów oraz ewolucja sposobu zarządzania przedsiębiorstwami.


Narzędzia marketingowe z jednej strony pozwalają skutecznie komunikować się z odbiorcami, z drugiej zaś umożliwiają im przekazywanie informacji zwrotnej. Pozwalają poznawać konsumentów i oferować im wartościowe produkty i usługi. Coraz częściej umożliwiają także dbanie o dobro społeczne i sprzyjają ochronie środowiska. Naturalnie marketing ma także wady, gdyby jednak ich nie miał, nosiłby znamiona sztuczności.


Czy marketing jest sztuką kreacji czy sztuką manipulacji? Genialnym dzieckiem rynku czy nastawioną na zysk machiną wpływu na decyzje konsumentów?


Przygotowując ten podręcznik, staraliśmy się spojrzeć na problem bardzo szeroko, pokazać genezę marketingu oraz to, jak zmieniał się na przestrzeni lat, zwrócić uwagę na jego współczesne, często niekonwencjonalne, narzędzia, odnieść się do tego, jakie kreatywne rozwiązania ze sobą niesie, pokazać, że kreacja ta oparta jest na przemyślanym zarządzaniu.


W książce umieszczono sporo informacji praktycznych oraz ciekawostki związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw. Liczne odniesienia do literatury przedmiotu mają na celu spojrzenie na problem z rożnych punktów widzenia, by pozycja stała się najbardziej interesująca dla Czytelnika oraz by przekazać istotę wiedzy na temat marketingu.


Z uwagi na to, że mają Państwo przed sobą podręcznik akademicki, to znajdują się w nim także ważne definicje wraz z legendą informującą, na których stronach ich szukać.


Rok wydania2021
Liczba stron170
KategoriaMarketing, reklama
WydawcaPolitechnika Częstochowska
ISBN-13978-83-7193-819-1
Numer wydania1
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  WSTĘP
  
  CZĘŚĆ I MARKETING „WCZORAJ I DZIŚ”
  Krzysztof Ratman
  
  Rozdział    1
  Początek myśli marketingowej w zarysie teoretycznym
  
  Rozdział    2
  Ewolucja marketingu
  
  Rozdział    3
  Trendy marketingowe w XXI wieku
  
  CZĘŚĆ II TRADYCYJNE I NOWOCZESNE FORMY KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
  Anna Niedzielska
  
  Rozdział    4
  Istota zintegrowanej komunikacji marketingowej
  
  Rozdział    5
  Komunikacja marketingowa w środowisku omnichannel
  
  Rozdział    6
  Nowe media w procesie komunikacji marketingowej
  
  CZĘŚĆ III SZTUKA KREACJI W MARKETINGU
  Joanna Pikuła-Małachowska
  
  Rozdział    7
  Content marketing
  
  Rozdział 8 Kreowanie tożsamości i wizerunku marki
  
  Rozdział    9
  Emocje w marketingu
  
  CZĘŚĆ IV ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM W TURBULENTNYM OTOCZENIU
  Katarzyna Łazorko
  
  Rozdział    10
  Podstawy zarządzania marketingowego
  
  Rozdział    11
  Dobre praktyki w zarządzaniu marketingiem
  
  Rozdział    12
  Przyszłość zarządzania marketingiem
  
  LITERATURA
  
  WYKAZ TABEL
  
  WYKAZ RYSUNKÓW
RozwińZwiń