POLECAMY
Redakcja:
Wydawca:
Format:
pdf, ibuk
Oddajemy w Państwa ręce podręcznik traktujący o trudnej sztuce marketingu. Przede wszystkim dlatego, że marketing cały czas ewoluuje. Przyczyniają się do tego zmiany zachodzące w zachowaniach odbiorców, postęp technologiczny, rozwój mediów oraz ewolucja sposobu zarządzania przedsiębiorstwami.
Narzędzia marketingowe z jednej strony pozwalają skutecznie komunikować się z odbiorcami, z drugiej zaś umożliwiają im przekazywanie informacji zwrotnej. Pozwalają poznawać konsumentów i oferować im wartościowe produkty i usługi. Coraz częściej umożliwiają także dbanie o dobro społeczne i sprzyjają ochronie środowiska. Naturalnie marketing ma także wady, gdyby jednak ich nie miał, nosiłby znamiona sztuczności.
Czy marketing jest sztuką kreacji czy sztuką manipulacji? Genialnym dzieckiem rynku czy nastawioną na zysk machiną wpływu na decyzje konsumentów?
Przygotowując ten podręcznik, staraliśmy się spojrzeć na problem bardzo szeroko, pokazać genezę marketingu oraz to, jak zmieniał się na przestrzeni lat, zwrócić uwagę na jego współczesne, często niekonwencjonalne, narzędzia, odnieść się do tego, jakie kreatywne rozwiązania ze sobą niesie, pokazać, że kreacja ta oparta jest na przemyślanym zarządzaniu.
W książce umieszczono sporo informacji praktycznych oraz ciekawostki związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw. Liczne odniesienia do literatury przedmiotu mają na celu spojrzenie na problem z rożnych punktów widzenia, by pozycja stała się najbardziej interesująca dla Czytelnika oraz by przekazać istotę wiedzy na temat marketingu.
Z uwagi na to, że mają Państwo przed sobą podręcznik akademicki, to znajdują się w nim także ważne definicje wraz z legendą informującą, na których stronach ich szukać.
Rok wydania | 2021 |
---|---|
Liczba stron | 170 |
Kategoria | Marketing, reklama |
Wydawca | Politechnika Częstochowska |
ISBN-13 | 978-83-7193-819-1 |
Numer wydania | 1 |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
WSTĘP | |
CZĘŚĆ I MARKETING „WCZORAJ I DZIŚ” | |
Krzysztof Ratman | |
Rozdział | 1 |
Początek myśli marketingowej w zarysie teoretycznym | |
Rozdział | 2 |
Ewolucja marketingu | |
Rozdział | 3 |
Trendy marketingowe w XXI wieku | |
CZĘŚĆ II TRADYCYJNE I NOWOCZESNE FORMY KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ | |
Anna Niedzielska | |
Rozdział | 4 |
Istota zintegrowanej komunikacji marketingowej | |
Rozdział | 5 |
Komunikacja marketingowa w środowisku omnichannel | |
Rozdział | 6 |
Nowe media w procesie komunikacji marketingowej | |
CZĘŚĆ III SZTUKA KREACJI W MARKETINGU | |
Joanna Pikuła-Małachowska | |
Rozdział | 7 |
Content marketing | |
Rozdział 8 Kreowanie tożsamości i wizerunku marki | |
Rozdział | 9 |
Emocje w marketingu | |
CZĘŚĆ IV ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM W TURBULENTNYM OTOCZENIU | |
Katarzyna Łazorko | |
Rozdział | 10 |
Podstawy zarządzania marketingowego | |
Rozdział | 11 |
Dobre praktyki w zarządzaniu marketingiem | |
Rozdział | 12 |
Przyszłość zarządzania marketingiem | |
LITERATURA | |
WYKAZ TABEL | |
WYKAZ RYSUNKÓW | |