Marketing w organizacjach pozarządowych - obszary zastosowań

Marketing w organizacjach pozarządowych - obszary zastosowań

1 opinia

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

20,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Autorka postawiła sobie za cel identyfikację obszarów i cech decyzji marketingowych dotyczących wypełniania zadań społecznych i gospodarczych, wynikających ze zmian potrzeb i preferencji społeczeństwa. Prezentowana książka jest rezultatem prowadzonych przez autorkę wieloletnich badań sfery usług społecznych i organizacji pozarządowych. W kolejnych rozdziałach omówiono organizacje pozarządowe w gospodarce rynkowej, szczególne cechy działań marketingowych organizacji pozarządowych, komunikację marketingową organizacjach pozarządowych, fundraising w aspekcie marketingowej orientacji organizacji pozarządowych, fundraising w świetle współpracy organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw. Treść książki łączy wątki teoretyczne ze wskazaniem praktycznych zastosowań, nie wyczerpuje jednak rozległej problematyki marketingu i funkcjonowania organizacji pozarządowych w gospodarce rynkowej.


Liczba stron239
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
ISBN-13978-83-7695-118-8
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    7
  1. Organizacje pozarządowe w gospodarce rynkowej    11
    1.1. Interdyscyplinarność badań naukowych organizacji pozarządowych    11
    1.2. Cechy i funkcje organizacji pozarządowych    22
    1.3. Kierunki zmian funkcjonowania organizacji pozarządowych w Polsce    38
  2. Szczególne cechy działań marketingowych organizacji pozarządowych    57
    2.1. Orientacja marketingowa organizacji pozarządowych    57
    2.2. Marketing mix w wypełnianiu funkcji organizacji pozarządowych    69
    2.3. Pracownicy i wolontariusze jako wykonawcy zadań marketingowych    87
  3. Komunikacja marketingowa w organizacjach pozarządowych    96
    3.1. Cechy i funkcje zintegrowanej komunikacji marketingowej    96
    3.2. PR w kreowaniu wizerunku i marki NGOs    103
    3.3. Media w komunikacji marketingowej i społecznej    113
  4. Fundraising w aspekcie marketingowej orientacji organizacji pozarządowych    128
    4.1. Koncepcja fundraisingu jako efekt zmian w otoczeniu organizacji    128
    4.2. Projektowanie kampanii gromadzenia funduszy    147
    4.3. Segmentacja darczyńców    161
  5. Fundraising w świetle współpracy organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw    180
    5.1. Marketing społeczny i cause marketing – relacje wzajemne    180
    5.2. Założenia marketingu wspólnej sprawy (cause marketing)    192
    5.3. Podstawy programowania cause marketingu    207
  Zakończenie    217
  Bibliografia    221
  Spis rysunków    235
  Spis tabel    237
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia