Marketing

teoria i przykłady

1 ocena

Wydawca:

Placet

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

57,75

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

57,75

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.


Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.


Liczba stron383
WydawcaPlacet
ISBN-13978-83-7488-035-0
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  WSTĘP
  ROZDZIAŁ 1. PRZEDSIĘBIORSTWO – NABYWCA – RYNEK – MARKETING(PAWEŁ WANIOWSKI)
  1.1. Mechanizm rynkowy
  1.2. Optimum konsumenta
  1.3. Użyteczność i proces jej tworzenia
  1.4. Otoczenie przedsiębiorstwa
  1.5. Podstawowe zasady koncepcji marketingowych
  1.6. Definicje i geneza marketingu
  ROZDZIAŁ 2 ZACHOWANIA NABYWCÓW (PAWEŁ WANIOWSKI)
  2.1. Racjonalność zachowań nabywców
  2.2. Uwarunkowania wewnętrzne wpływające na decyzje nabywców
  2.3. Czynniki zewnętrzne
  2.3.1. Czynniki osobiste
  2.3.2. Czynniki ekonomiczne
  2.3.3. Czynniki społeczne
  2.3.4. Czynniki kulturowe
  2.4. Proces zakupu i jego skutki
  ROZDZIAŁ 3. INFORMACYJNE PODSTAWY DECYZJI MARKETINGOWYCH(PAWEŁ WANIOWSKI)
  3.1. System informacji marketingowej w przedsiębiorstwie
  3.2. Badania marketingowe
  3.2.1. Rodzaje badań marketingowych i procedura badawcza
  3.2.2. Definiowanie problemu badawczego
  3.2.3. Projekt badania
  3.2.4. Gromadzenie danych
  3.2.5. Redukcja, analiza i interpretacja wyników badania
  ROZDZIAŁ 4. WYBÓR RYNKU DOCELOWEGO I POZYCJONOWANIE OFERTY MARKETINGOWEJ (MAGDALENA DASZKIEWICZ)
  4.1. Segmentacja rynku
  4.2. Poziomy segmentacji a działania rynkowe
  4.3. Określenie rynku docelowego
  4.4. Pozycjonowanie oferty marketingowej
  ROZDZIAŁ 5. BUDOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA(MAGDALENA DASZKIEWICZ, PAWEŁ WANIOWSKI)
  5.1. Strategia w przedsiębiorstwie
  5.2. Decyzje strategiczne i taktyczne
  5.3. Strategia marketingowa i budowanie przewagi konkurencyjnej
  5.4. Strategiczne planowanie marketingowe
  5.5. Proces kształtowania strategii marketingowych
  5.5.1. Analiza sytuacji marketingowej
  5.5.2. Ustalenie celów marketingowych
  5.5.3. Rodzaje strategii marketingowych
  5.5.4. Programowanie elementów marketing-mix i wdrożenie strategii marketingowej
  5.6. Narzędzia wspomagające proces kształtowania marketingowej strategii przedsiębiorstwa
  ROZDZIAŁ 6. PRODUKT (PAWEŁ WANIOWSKI)
  6.1. Pojęcie i wymiary produktu
  6.2. Podział produktów
  6.3. Cykl życia produktu
  6.4. Asortyment
  6.5. Marka, strategie markowania
  ROZDZIAŁ 7. CENA (PAWEŁ WANIOWSKI)
  7.1. Cena a inne instrumenty marketingowe
  7.2. Metody ustalania cen
  7.2.1. Współzależność metod
  7.2.2. Metody kosztowe
  7.2.3. Metody popytowe
  7.2.4. Stanowienie cen na podstawie cen konkurentów
  7.3. Strategie cenowe
  7.3.1. Strategie cen wysokich
  7.3.2. Strategie cen średnich
  7.3.3. Strategie niskich cen
  ROZDZIAŁ 8. DYSTRYBUCJA (DARIUSZ SOBOTKIEWICZ)
  8.1. Istota dystrybucji
  8.2. Rodzaje kanałów dystrybucji
  8.3. Wybór, organizacja i zarządzanie kanałami dystrybucji
  8.4. Konflikty w kanałach dystrybucji
  8.5. Fizyczna dystrybucja i logistyka marketingowa
  8.6. Marketing bezpośredni
  ROZDZIAŁ 9. ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA
  9.1. Procesy komunikacyjne w działaniach przedsiębiorstw (Dariusz Sobotkiewicz)
  9.2. Koncepcja zintegrowanej komunikacji (Magdalena Daszkiewicz)
  9.3. Proces budowania strategii komunikacji marketingowej(Dariusz Sobotkiewicz)
  ROZDZIAŁ 10. INSTRUMENTY PROMOCJI
  10.1. Reklama (Dariusz Sobotkiewicz)
  10.2. Sprzedaż osobista (Dariusz Sobotkiewicz)
  10.3. Promocja sprzedaży (Dariusz Sobotkiewicz)
  10.4. Public Relations (Magdalena Daszkiewicz)
  ROZDZIAŁ 11. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W INTERNECIE(MAGDALENA DASZKIEWICZ)
  11.1. Internet jako medium komunikacyjne
  11.2. Charakterystyka, segmentacja i profilowanie internautów
  11.3. Podstawowe narzędzia komunikacji marketingowej w Internecie
  11.4. Internetowe oblicze instrumentów promocji
  ROZDZIAŁ 12. ORGANIZACJA MARKETINGU W PRZEDSIĘBIORSTWIE(DARIUSZ SOBOTKIEWICZ)
  12.1. Personel marketingowy przedsiębiorstwa
  12.2. Ewolucja działu marketingu w przedsiębiorstwie
  12.3. Usytuowanie komórek marketingowych w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa
  12.4. Wewnętrzna organizacja komórek marketingowych
  ROZDZIAŁ 13. MARKETING – APLIKACJE POZABIZNESOWE
  13.1. Marketing społeczny (Magdalena Daszkiewicz)
  13.2. Marketing terytorialny (Magdalena Daszkiewicz, Paweł Waniowski)
  13.3. Marketing polityczny (Paweł Waniowski)
  BIBLIOGRAFIA
RozwińZwiń

Marketing - RECENZJE

Market

Autor: Grześ

Dodano: 19.09.2018

Spoko eBook można śmiało polecic.

W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia