FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Znaleziono: 548 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

This book aims to provide knowledge on role and significance of Management Information Systems and Marketing Information Systems in contemporary business organisations. The book includes explanation of the information systems genesis and... więcej >

Problematyka wartościowania pracy, będąca przedmiotem rozważań podjętych w niniejszym opracowaniu, jest bardzo istotna z wielu punktów widzenia. Po pierwsze, wartościowanie pracy jest podstawowym elementem techniki płac i już z tego powodu... więcej >

Pracę podzielono na dziewięć rozdziałów. Pierwsze dwa opisują podstawowe aspekty podejmowania decyzji oraz koncepcje leżące u podstaw SWD. Trzeci rozdział dotyczy roli ISWD w organizacji. W czwartym rozdziale rozwinięto temat ISWD. Piąty... więcej >

Niniejszy podręcznik jest przeznaczony dla studentów od I do V roku studiów ekonomicznych. Zawiera oryginalne i zaadoptowane teksty ekonomiczne, ze szczególnym uwzględnieniem problematyki handlu zagranicznego. Doboru materiału dokonano po... więcej >

The present textbook came into existence mostly as theoretical and methodical guide in the range of complex and extensive subject matter of the market analysis. The author concentrated on the research projects based on secondary sources of... więcej >

Niniejsze opracowanie składa się z dwóch części. W pierwszej przedstawiono istotę, zadania, organizację i wykorzystanie controllingu w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Controlling personalny ma na celu aktywne kształtowanie zarządzania... więcej >

This book is organised into nine chapters. The first chapter presents over-view of financial market, with particular emphasis on financial institutions and services. The second chapter focuses on financial service consumers. Chapter 3 discusses... więcej >

Podręcznik składa się z sześciu rozdziałów. W pierwszym przedstawiono miasto jako system społeczno-gospodarczy, z jego różnorakimi funkcjami oraz barierami utrudniającymi bądź uniemożliwiającymi jego dalszy rozwój. W drugim rozdziale... więcej >

Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów. Opisano w nich następujące zagadnienia: decyzja jako kategoria ekonomiczna; cele i zadania procesu decyzyjnego; system informacyjny jako warunek prawidłowej realizacji procesów decyzyjnych;... więcej >

Prezentowana książka składa się z 10 opracowań napisanych przez specjalistów (praktyków i teoretyków) public relations na podstawie ich wiedzy oraz doświadczenia zawodowego. Każdy z nich zawiera, obok teoretycznych założeń, praktyczne... więcej >

Celem publikacji – stanowiącej pokłosie VIII Ogólnopolskiej Konferencji „Biznes w kulturze – kultura w biznesie. Strategie rozwoju jednostek kultury w kontekście trendów występujących w ich otoczeniu”, zorganizowanej w listopadzie... więcej >

Niniejsza monografia jest efektem cyklicznie organizowanej przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach konferencji „Procesy internacjonalizacji w gospodarce światowej”, która odbyła się w październiku 2021 r. W ramach rozważań... więcej >

Znaleziono: 548 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:
Informacja o cookies
Strona ibuk.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych.
Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach.
Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia