FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Znaleziono: 613 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

Niniejsza monografia stanowi podsumowanie wieloletnich badań prowadzonych pod kierunkiem prof. dr. hab. S. Swadźby w Zakładzie Systemów Gospodarczych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, towarzyszących im publikacji i debat prowadzonych w... więcej >

Zasadniczym celem niniejszej monografii w warstwie teoriopoznawczej jest identyfikacja uwarunkowań oceny efektywności i podejmowania decyzji inwestycyjnych odnoszących się do megaprojektów infrastrukturalnych, w tym identyfikacja różnic... więcej >

Celem książki, stanowiącej pokłosie IX Ogólnopolskiej Konferencji „Biznes w kulturze – kultura w biznesie” pod tytułem „Kreatywność w kulturze”, zorganizowanej w 2022 r. przez Zespół Pieśni i Tańca „Silesianie” oraz... więcej >

Niniejsza monografia prezentuje efekt debat uczestników XIX Konferencji Naukowej „Procesy internacjonalizacji w gospodarce światowej”, organizowanej przez Katedrę Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w... więcej >

Celami niniejszej monografii są przedstawienie zakresu zastosowań technologii informatycznych i telekomunikacyjnych w miejskim transporcie zbiorowym oraz wskazanie, jak technologie informatyczne przyczyniają się nie tylko do poprawy... więcej >

Zamierzeniem prezentowanej publikacji jest przedstawienie całościowego ujęcia wehikułów rozwoju miejskiego. Praca zawiera rozwiniętą koncepcję i metodologię wehikułów rozwoju dużych miast i regionów miejskich w ujęciu prospektywnym i... więcej >

Celem monografii jest przybliżenie czytelnikowi istoty, znaczenia i uwarunkowań procesu cyfryzacji zachowań konsumentów i implikacji tego procesu dla szeroko rozumianego biznesu. Książkę podzielono na dwie części. Pierwsza stanowi... więcej >

W monografii podjęto istotny, choć nadal mało rozpoznany temat we współczesnej gospodarce oraz nauce, jakim jest wykluczenie konsumenckie. Rozważania zawarte w publikacji obejmują analizy zjawiska wykluczenia konsumentów z rynku w jego... więcej >

Problematyka podjęta w niniejszej pracy dotyczy najbardziej dynamicznego rynku, jakim jest rynek Forex. Zasadnicze cele opracowania to pokazanie rozwoju rynku walutowego, ze szczególnym uwzględnieniem rynku walutowego w Polsce, a także... więcej >

Niniejsza publikacja stanowi wielopłaszczyznowe opracowanie wpisujące się w dyskusję na temat współczesnych zagadnień dotyczących sfery komunikacji marketingowej. W centrum uwagi Autorów – studentów i doktorantów reprezentujących... więcej >

Celem niniejszej monografii jest przedstawienie procesów współpracy i integracji w transporcie zbiorowym, uwarunkowań oraz czynników mających wpływ na zakres integracji w transporcie miejskim z systemami o zasięgu krajowym i międzynarodowym... więcej >

W monografii zostały przybliżone zmiany, jakie zaszły w finansach gospodarstw domowych i przedsiębiorstw, spowodowane koniecznością dostosowania się do nowych warunków funkcjonowania po pandemii COVID-19, ale i też wynikłe z... więcej >

Znaleziono: 613 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:
Informacja o cookies
Strona ibuk.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych.
Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach.
Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia