Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw

-24%

Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw

1 opinia

Wydawca:

PWE

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

40,96  53,90

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 53,90 zł (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 40,96 zł  


40,96

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy.


W książce podjęto zatem próbę odpowiedzi na pytanie: „Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw?”.


•Autor przybliżył w książce:
•sposoby działania firmy na rynku przedsiębiorstw,
•procesy zakupu na rynku przedsiębiorstw,
•relacje między firmami,
•podstawowe koncepcje marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw (w tym złożoność i wielostronność powiązań firmy oraz zarządzanie portfelem nabywców),
•wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego przez polskie przedsiębiorstwa.


Książka jest adresowana do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków zainteresowanych poprawą sytuacji rynkowej firmy przez wdrażanie nowoczesnych koncepcji marketingowych.


Rok wydania2023
Liczba stron196
KategoriaMarketing, reklama
WydawcaPWE
ISBN-13978-83-208-2553-4
Numer wydania3
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Przedmowa do wydania trzeciego
  
  Wprowadzenie
  
  Rozdział    1
  Specyfika działań na rynku przedsiębiorstw
  1.1. Sposoby działania firmy na rynku
  1.2. Proces zakupu na rynku przedsiębiorstw
  1.3. Analiza relacji między firmami
  
  Rozdział    2
  Podstawowe elementy koncepcji marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw
  2.1. Bezpośredniość i złożoność kontaktów na rynku przedsiębiorstw
  2.1.1. Istota podejścia transakcyjnego i partnerskiego
  2.1.2. Zakres i formalizacja kontaktów z nabywcą
  2.2. Wielostronność powiązań firmy z otoczeniem
  2.2.1. Marketing zewnętrzny
  2.2.2. Marketing wewnętrzny
  2.2.3. Planowanie działań w zakresie marketingu partnerskiego
  2.3. Zarządzanie portfelem nabywców
  2.3.1. Istota i znaczenie procesu utrzymania dotychczasowych nabywców firmy
  2.3.2. Proces poprawy stopnia lojalności nabywców
  2.3.3. Określanie optymalnego portfela nabywców
  
  Rozdział 3
  Wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw
  3.1. Uwarunkowania i praktyczne implikacje wdrażania koncepcji marketingu partnerskiego
  3.2. Metody oceny procesu wdrażania marketingu partnerskiego
  3.3. Możliwości wykorzystania marketingu partnerskiego w biznesie międzynarodowym
  3.4. Przykłady zastosowania marketingu partnerskiego przez polskie przedsiębiorstwa
  3.4.1. Proces marketingowej reorientacji firmy na przykładzie Dalkia Poznań S.A.
  3.4.2. Proces wdrażania systemu zarządzania relacjami z klientami w latach 2003–2011
  na przykładzie Kulczyk Tradex
  3.4.3. Aktywność firmy w kontaktach z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym jako
  warunek skuteczności jej działania na przykładzie Międzynarodowych Targów
  Poznańskich
  
  Zakończenie
  
  Bibliografia
RozwińZwiń