Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji

Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji

1 opinia

Wydawca:

PWE

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

53,90

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 40,96 zł  


53,90

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Książka wpisuje się w nurt wieloletnich zainteresowań naukowych oraz badawczych Autorki.
Celem książki jest identyfikacja zachowań rynkowych podmiotów usługowych w kontekście współczesnych procesów internacjonalizacji oraz określenie warunków kształtowania skutecznych działań marketingowych
na międzynarodowym rynku usług.


Prezentowana publikacja porządkuje i formuje podbudowę teoretyczną dla działalności podmiotów usługowych
na rynku międzynarodowym, a jednocześnie przynosi garść praktycznych uwag, ocen i rekomendacji dla przedsiębiorstw aspirujących do profesjonalnego uczestnictwa w międzynarodowym rynku usług.


Rok wydania2023
Liczba stron208
KategoriaMarketing, reklama
WydawcaPWE
ISBN-13978-83-208-2555-8
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp
  
  Rozdział 1. Uwarunkowania i tendencje rozwoju sektora usług na przełomie XX i XXI wieku
  1.1. Proces serwicyzacji gospodarki
  1.2. Globalizacja gospodarki a rozwój usług
  1.3. Innowacyjność technologiczna i organizacyjna w sektorze usług
  1.4. Tendencje rozwoju konsumpcji usług
  1.5. Rola marketingu w działalności rynkowej podmiotów usługowych
  
  Rozdział 2. Ekonomiczne i marketingowe czynniki internacjonalizacji usług
  2.1. Proces internacjonalizacji — przegląd i systematyzacja pojęć
  2.2. Usługi jako przedmiot obrotu na rynku międzynarodowym
  2.3. Uwarunkowania i czynniki internacjonalizacji usług
  2.4. Modele internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw usługowych
  2.5. Internacjonalizacja a strategie rozwoju przedsiębiorstw usługowych
  2.6. Orientacja międzynarodowa przedsiębiorstwa usługowego a jego strategia marketingowa
  
  Rozdział 3. Zachowania przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji
  3.1. Zachowania polskich przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji — podejście badawcze
  3.2. Czynniki kształtujące zachowania przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji
  3.3. Formy aktywności rynkowej przedsiębiorstw usługowych w otoczeniu międzynarodowym
  3.4. Bariery rozwoju aktywności rynkowej przedsiębiorstw usługowych za granicą
  3.5. Osiągnięte efekty działalności przedsiębiorstw usługowych na rynkach zagranicznych
  
  Rozdział 4. Marketing przedsiębiorstw usługowych wobec perspektyw internacjonalizacji
  4.1. Perspektywy internacjonalizacji usług — podejście badawcze
  4.2. Uwarunkowania rozwoju internacjonalizacji przedsiębiorstw usługowych
  4.3. Rozwój form sprzedaży usług na rynku międzynarodowym
  4.4. Strategie produktowe przedsiębiorstw usługowych na rynku międzynarodowym
  4.5. Skuteczna komunikacja marketingowa w usługach na rynku międzynarodowym
  4.6. Marketing w procesie internacjonalizacji podmiotów usługowych — uogólnienia i rekomendacje
  
  Zakończenie
  
  Bibliografia
RozwińZwiń