Marketing produktów systemowych

-24%

Marketing produktów systemowych

1 opinia

Wydawca:

PWE

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

37,54  49,40

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 49,40 zł (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 37,54 zł  


37,54

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W książce autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych oraz usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe:
• systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej oraz komercyjnych organizacji usług medycznych,
• systemowe oferty produktowo-usługowe międzynarodowych i krajowych sieciowych firm handlu detalicznego oraz usług taniej gospodarki,
• systemowe produkty informatyczne organizacji sieciowych działających w konwergentnych sektorach info-tele-medialnych,
• systemowe materialne produkty konsumpcyjne (wybieralnych dóbr trwałego użytku oraz innowacyjnych produktów odzieżowych).


Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, a także dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.


Rok wydania2023
Liczba stron260
KategoriaMarketing, reklama
WydawcaPWE
ISBN-13978-83-208-2554-1
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  O Autorach
  
  Wprowadzenie
  
  Rozdział    1
  Środowisko, sfera i marketing produktów systemowych. Pojęcia i problemy podstawowe
  1.1. Produkty systemowe we współczesnej rynkowej gospodarce wiedzy i społeczeństwie konsumpcyjnym
  1.1.1. Istota i atrybuty produktów systemowych
  1.1.2. Środowisko i sfera/sfery produktów systemowych
  1.1.3. Systematyki i modele badanych produktów
  1.2. Czynniki rozwoju produktów systemowych i ich sfery
  1.2.1. Czynniki rynkowe i w sferze konsumpcji
  1.2.2. Czynniki rozwoju produktów systemowych po stronie producenta/sprzedawcy i jego otoczenia
  1.3. Czy światowy kryzys gospodarczy może spowolnić rozwój sfery produktów systemowych?
  Rozdział    2
  Współczesne procesy innowacyjne w kształtowaniu produktów systemowych
  2.1. Wartość dla klienta w produktach systemowych
  2.1.1. Wartość dla klienta – pojęcie, atrybuty, struktura
  2.1.2. Nowe zjawiska w procesach tworzenia wartości dla klienta
  2.2. Współczesne procesy innowacyjne w budowie przewagi konkurencyjnej
  2.2.1. Ewolucja modelu innowacji
  2.2.2. Współczesne koncepcje innowacji i ich ograniczenia
  2.3. Innowacja i marketing jako podstawa tworzenia wartości
  
  Rozdział    3
  Marketing produktów systemowych na rynku bankowości detalicznej
  3.1. Produkty usługowe banków detalicznych i ich modele
  3.2. Metodyka badań sfery produktów systemowych banków detalicznych
  3.3. Środowisko badanej sfery produktów bankowych a czynniki ich rozwoju
  3.3.1. Otoczenie makroekonomiczne i globalne a rozwój sfery produktów bankowych
  3.3.2. Otoczenie sektorowe/multisektorowe a grupy strategiczne banków detalicznych
  3.3.3. Otoczenie rynkowe a rynki docelowe konsumentów
  3.4. Badania zachowań konsumentów jako podstawa budowy strategii i programów marketingu produktów systemowych bankowości detalicznej
  3.5. Tworzenie, komunikowanie i dystrybucja multiproduktów bankowych dla konsumentów
  3.5.1. Konkurencja i współpraca banków detalicznych w tworzeniu multiproduktów bankowych
  3.5.2. Strategie i programy współpracy banków detalicznych z konsumentami w tworzeniu i komunikowaniu multiwartości dla klientów
  3.5.3. Multikanały dystrybucji bankowych produktów systemowych a klienci wielokanałowi
  
  Rozdział 4
  Marketing sieciowy w komercyjnych organizacjach usług medycznych
  4.1. Koncepcje marketingu sieciowego i produktu systemowego w sektorze usług medycznych
  4.2. Informacje o metodyce badań sfery produktów systemowych i marketingu sieciowego w służbie zdrowia
  4.3. Środowisko marketingowe komercyjnych podmiotów usługowych produktów medycznych. Identyfikacja i analiza uwarunkowań funkcjonowania
  4.3.1. Otoczenie makroekonomiczne i międzynarodowe/globalne
  4.3.2. Otoczenie sektorowe/konkurencyjne i multisektorowe
  4.3.3. Otoczenie rynkowe a rynki docelowe konsumentów/pacjentów
  4.4. Kształtowanie, promocja i dystrybucja/sprzedaż usługowych produktów systemowych w komercyjnej służbie zdrowia (w świetle wyników badań bezpośrednich)
  4.4.1. Proces kształtowania produktów systemowych w rynkowym sektorze usług medycznych
  4.4.2. Badane podmioty komercyjne usług medycznych i ich oferty produktów systemowych. Studium porównawcze
  4.4.3. Dystrybucja/sprzedaż i promocja sieciowych medycznych produktów usługowych
  
  
  Rozdział 5
  Marketing produktów usługowych taniej gospodarki
  5.1. Tania gospodarka i jej produkty
  5.1.1. Istota i czynniki rozwoju taniej gospodarki
  5.1.2. Produkty taniej gospodarki: klasyczne/tradycyjne czy innowacyjne produkty konsumpcyjne?
  5.2. Zarys metodyki badań sfery i marketingu produktów taniej gospodarki
  5.3. Środowisko marketingowe podmiotów/oferentów tanich produktów usługowych. Identyfikacja i analiza uwarunkowań
  5.3.1. Środowisko makro- i megaekonomiczne
  5.3.2. Otoczenie konkurencyjne (sektorowe)
  5.3.3. Otoczenie rynkowe a rynki docelowe konsumentów tanich produktów usługowych
  5.4. Podstawowe komponenty marketingu tanich produktów usługowych
  5.4.1. Rekonfiguracja struktury „taniego” produktu a aktywizm konsumentów
  5.4.2. Agresywne pozycjonowanie cenowe i polityka trwale niskich cen
  5.4.3. Optymalizacja usług dystrybucyjnych i sprzedażowych
  5.4.4. Partnerstwo w kształtowaniu ofert sieciowych produktów firm taniej gospodarki
  
  Rozdział 6
  Marketing sieciowych organizacji handlowych w kształtowaniu i promocji ofert sprzedażowych dla konsumenta
  6.1. Koncepcja marketingu sieciowych organizacji handlowych i jej komponenty
  6.2. Oferty produktowo-usługowe a ich atrakcyjność
  6.3. Zarys metodyki badań marketingu sieciowych organizacji handlowych
  6.4. Środowisko marketingowe badanych przedsiębiorstw handlu detalicznego
  6.4.1. Środowisko marketingowe międzynarodowych sieci handlowych działających w Polsce
  6.4.2. Środowisko marketingowe polskich sieci handlowych branży FMCG
  6.5. Procesy kształtowania i promocji ofert produktowo-usługowych
  6.5.1. Kształtowanie i promocja ofert sprzedażowych międzynarodowych przedsiębiorstw handlowych (na wybranych przykładach)
  6.5.2. Kształtowanie i promocja ofert sprzedażowych polskich sieciowych przedsiębiorstw handlowych
  
  Rozdział 7
  Marketing informatycznych produktów systemowych
  7.1. Informatyczne produkty systemowe i ich modele
  7.1.1. Pojęcie i atrybuty produktów informatycznych
  7.1.2. Modele teoretyczne informatycznych produktów systemowych
  7.2. Zarys metodyki badań
  7.3. Środowisko sektorowe informatycznych produktów systemowych
  7.3.1. Inter- i subsektorowy ekosystem biznesu
  7.3.2. Podmioty relacji sieciowych w sektorze produktów informatycznych
  7.4. Węzłowe procesy marketingu informatycznych produktów systemowych
  7.4.1. Oferta systemowa sieci i jej tworzenie
  7.4.2. Strategie i programy promocji informatycznych produktów systemowych
  7.4.3. Rola i udział konsumentów/użytkowników produktów informatycznych w programach marketingowych producentów/dostawców tych produktów
  
  Rozdział 8
  Marketing wybieralnych konsumpcyjnych produktów systemowych
  8.1. Wybieralne konsumpcyjne produkty systemowe
  8.1.1. Pojęcie i cechy wybieralnych produktów konsumpcyjnych
  8.1.2. Modele teoretyczne badanych produktów
  8.2. Zarys metodyki badań sfery i marketingu konsumpcyjnych produktów systemowych
  8.3. Środowiska marketingowe organizacji sieciowych producentów/dostawców badanych konsumpcyjnych produktów systemowych
  8.3.1. Środowisko makroekonomiczne i globalne
  8.3.2. Otoczenie sektorowe i multisektorowe
  8.3.3. Otoczenie rynkowe
  8.3.4. Związki sieciowe producentów/dostawców badanych konsumpcyjnych produktów systemowych
  8.4. Podmioty i procesy marketingu wybieralnych konsumpcyjnych produktów systemowych
  8.4.1. Procesy i strategie kreowania multiwartości dla konsumentów badanych produktów systemowych przez ich producentów/dostawców
  8.4.2. Komunikowanie i dostarczanie wybieralnych trwałych produktów systemowych
  8.4.3. Udział konsumentów badanych produktów w kreowaniu i promocji wybieralnych produktów konsumpcyjnych
  
  Rozdział 9
  Sfera i marketing innowacyjnych produktów odzieżowych
  9.1. Innowacyjne produkty odzieżowe i ich charakterystyka
  9.1.1. Klasyczne a innowacyjne produkty odzieżowe
  9.1.2. Model teoretyczny procesów tworzenia i dostarczania innowacyjnych produktów odzieżowych
  9.1.3. Czynniki rozwoju sfery innowacyjnych produktów odzieżowych
  9.2. Metodyka badań sfery i marketingu innowacyjnych produktów odzieżowych
  9.3. Otoczenie i modele biznesu podmiotów środowiska konkurencyjno-kooperacyjnego
  9.3.1. Otoczenie makro- i megaekonomiczne
  9.3.2. Środowisko konkurencyjne i kooperacyjne przedsiębiorstw odzieżowych a modele biznesu w branży
  9.3.3. Rynki konsumentów innowacyjnych produktów odzieżowych
  9.4. Zaangażowanie konsumenta odzieży w węzłowe procesy kształtowania i komunikacji innowacyjnych produktów odzieżowych
  
  Podsumowanie
  
  Abstact
  
  Bibliografia
RozwińZwiń