Psychologia negocjacji. Między nauką a praktyką zarządzania

4 oceny

Format:

epub, mobi, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

44,40  74,00

Format: epub, mobi

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 74,00 zł (-40%)

Najniższa cena z 30 dni: 44,40 zł  


44,40

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Książka pt. „Psychologia negocjacji: między nauką a praktyką zarządzania” jest skierowana do szerokiego grona odbiorców i ma na celu ukazanie oraz upowszechnienie osiągnięć psychologii w obszarze negocjacji. Często wiedza z zakresu negocjacji, zwłaszcza ta zawarta w poradnikach, nie jest poparta ustaleniami naukowymi, a zdroworozsądkowymi mitami dotyczącymi negocjacji bądź wynika z indywidulanego doświadczenia autorów tych opracowań. W przygotowywanym opracowaniu, w sposób przystępny, ale oparty na naukowych ustaleniach badawczych zostaną ukazane różne psychologiczne aspekty prowadzenia negocjacji.


Celem jest wskazanie głównych obszarów badawczych oraz powstałych w ich ramach kluczowych ustaleń z zakresu psychologii negocjacji, równocześnie podkreślając zyski, jakie wynikają z aliansu teorii z praktyką zarządzania. Autorka koncentruje się na głównym problemie badawczym: w jaki sposób ustalenia z obszaru psychologii przyczyniają się do doskonalenia negocjacji wykorzystywanych w praktyce i nauce o zarządzaniu i jakości?


Rok wydania2021
Liczba stron296
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
ISBN-13978-83-01-21704-4
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie     7
  ROZDZIAŁ 1 Negocjacyjny elementarz     15
    1.1. Istota negocjacji     15
    1.2. Fazy i ich przebieg    20
    1.3. Strategie i style negocjacji    29
    1.4. Badania nad negocjacjami    37
    1.5. Podsumowanie     41
  ROZDZIAŁ 2 Mechanizmy poznawcze w negocjacjach     43
    2.1. Negocjacje jako proces decyzyjny    43
    2.2. Deformacje spostrzeżeniowe w negocjacjach     58
    2.3. Siła w negocjacjach    65
    2.4. Podsumowanie     69
  ROZDZIAŁ 3 Emocje w negocjacjach 71
    3.1. Esencja emocji     72
    3.2. Procesy decyzyjne a lęk, złość i radość     82
    3.3. Emocje a przebieg negocjacji     84
    3.4. Podsumowanie     90
  ROZDZIAŁ 4 Komunikacja interpersonalna w negocjacjach     93
    4.1. W poszukiwaniu znaczeń pojęcia komunikacja     93
    4.2. Klasyczny podział komunikacji. Przekaz komunikacji werbalny i ewerbalny w negocjacjach     96
    4.3. Modele procesu komunikacji     103
    4.4. Pomiędzy otwartością a manipulacją     104
    4.5. Technika i jej wpływ na komunikację w negocjacjach     114
    4.6. Podsumowanie     121
  ROZDZIAŁ 5 Kompetencje negocjacyjne     123
    5.1. Istota kompetencji negocjacyjnych    123
    5.2. Modele kompetencji negocjacyjnych     136
    5.3. Przykłady miar kompetencji negocjacyjnych     139
    5.4. Budowanie kompetencji negocjacyjnych    141
    5.5. Marka osobista negocjatora i jej asocjacje    145
    5.6. Podsumowanie     157
  ROZDZIAŁ 6 Płeć w negocjacjach zawodowych     159
    6.1. Między biologią a socjalizacją     160
    6.2. Co stymuluje genderowe zachowania w negocjacjach zawodowych?     166
    6.3. Nierówność w wynagradzaniu determinowana płcią     169
    6.4. Podsumowanie     173
  ROZDZIAŁ 7 Kultura a negocjacje – ujęcie syntetyzujące i przekrojowe     175
    7.1. Istota kultury narodowej    176
    7.2. Modele kultury narodowej i ich kontekst negocjacyjny    179
    7.3. Przejawy różnic kulturowych w negocjacjach – przekrój zagadnień     191
    7.4. Podsumowanie     203
  ROZDZIAŁ 8 Różnice kulturowe w negocjacjach w ujęciu szczegółowym     205
    8.1. Negocjacyjny savoir-vivre. Praktyki kulturowe w negocjacjach    207
    8.2. Charakterystyka regionów świata pod względem różnic kulturowych w negocjacjach     217
    8.3. Podsumowanie     226
  Zakończenie     229
  Bibliografia     233
  Spis rysunków    257
  Spis tabel    259
  Spis bloków rozszerzających    261
  Indeks rzeczowy     263
RozwińZwiń