Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

39,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

39,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Książka jest pierwszą na polskim rynku wydawniczym publikacją, która w sposób uporządkowany i kompleksowy przedstawia zagadnienia związane ze sposobem prezentacji produktów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w witrynach internetowych. Sukces w handlu wynika w znacznej mierze z umiejętności dostarczenia nabywcom unikatowych doświadczeń zakupowych. Za te ostatnie odpowiada merchandising. Opisane w książce i zilustrowane licznymi przykładami oraz rysunkami techniki merchandisingowe są powiązane z rozległą wiedzą dotyczącą zachowań nabywców. Dają solidną podstawę teoretyczną do tworzenia środowiska handlowego zapewniającego wysoki poziom doświadczeń zakupowych nabywcom.


Liczba stron188
WydawcaUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
ISBN-13978-83-8211-024-1
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp
  1. Merchandising jako element zarządzania kategorią
  1.2. Koncepcja zarządzania kategorią – integracja działań w kanale dystrybucji
  1.3. Znaczenie merchandisingu w zarządzaniu kategorią
  1.4. Zachowania zakupowe nabywców jako przesłanka stosowania merchandisingu
  2. Techniki merchandisingowe w handlu stacjonarnym
  2.1. Sterowanie ruchem nabywców w sklepie
  2.2. Zagospodarowanie powierzchni sklepu
  2.2.1. Determinanty zagospodarowania sklepu
  2.2.2. Plan zagospodarowania powierzchni sklepu
  2.2.3. Rozmieszczenie masy towarowej w obrębie sali sprzedażowej
  2.2.4. Podział powierzchni ekspozycyjnej na grupy towarowe
  2.3. Rozmieszczenie towarów w obrębie regałów – tworzenie planogramów
  2.4. Ekspozycje promocyjne
  2.5. Aranżacja okien wystawowych
  2.6. Wizualne aspekty aranżacji sklepu
  3. Merchandising w handlu internetowym
  3.1. Podobieństwa i różnice pomiędzy merchandisingiem w handlu stacjonarnym a internetowym
  3.2. Architektura informacji w sklepie internetowym – forma, organizacja i sekwencja prezentowania informacji
  3.3. Zachowania zakupowe nabywców jako przesłanka różnicowania technik merchandisingu internetowego
  4. Techniki merchandisingowe w handlu internetowym
  4.1. Zadania, struktura i organizacja strony głównej
  4.1.1. Zadania strony głównej
  4.1.2. Struktura strony głównej
  4.1.3. Organizacja części zasadniczej strony głównej
  4.2. System nawigacji na stronie internetowej sklepu
  4.3. Strona katalogu – prezentacja produktów
  4.4. Prezentacja produktu na karcie produktu
  4.5. Wizualizacja produktu
  5. Techniki perswazyjne stosowane w merchandisingu internetowym
  5.1. Techniki perswazyjne związane z regułami Cialdiniego
  5.2. Techniki perswazyjne związane z heurystykami poznawczymi
  5.3. Techniki merchandisingowe związane z ceną
  Bibliografia
  Spis rysunków
  Spis tabel
  Merchandising in offline and online retail (Summary)
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia