Monografia dotyczy ważnej problematyki znaczenia komunikacji marketingowej w kształtowaniu wizerunku instytucji kultury na przykładzie muzeów narodowych. Infrastruktura muzeów w Polsce systematycznie się rozwija, jednocześnie zmieniają się... więcej >
Autor: Cezary Kochalski, Dawid Szutowski
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Format: ibuk
Celem monografii jest rozpoznanie możliwości posługiwania się narzędziami analizy ekonomicznej przy ocenie rentowności i płynności finansowej przedsiębiorstw w kontekście programów rozwojowych gospodarki. W warstwie empirycznej publikacji... więcej >
Red. Katarzyna Pawlak-Lemańska, Barbara Borusiak, Ewa Sikorska
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Format: ibuk
Sustainable food security is a pressing global challenge, requiring research and advocacy for both production and consumption practices. On one hand, the focus of research lies in the development of technologies and processes that enable the... więcej >
Autor: Cezary Kochalski, Dawid Szutowski
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Format: ibuk
Raport (edycja druga, pierwsza była wydana w 2023 roku) składa się z trzech części. W części pierwszej wyodrębniono filary Polskiego Ładu, zidentyfikowano dla każdego z nich zmienne makroekonomiczne oraz przedstawiono kształtowanie się... więcej >
Red. Joanna Przybylska, Sławomira Kańduła, Iwona Bogucka
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Format: ibuk
Audyt wewnętrzny polega na systematycznej i dokonywanej w uporządkowany sposób ocenie procesów zachodzących w organizacji, w szczególności zarządzania ryzykiem, kontroli i ładu organizacyjnego. Audytorzy wewnętrzni pomagają organizacji... więcej >
Specjalizacja badań naukowych w XX wieku przyspieszyła postęp w odkryciach i wdrażaniu innowacji. Wraz ze wzrostem złożoności naszej cywilizacji wskutek dynamicznego wzrostu gospodarczego wspieranego rozwojem technologii rośnie jednakże... więcej >
W monografii zajęto się wybranymi zagadnieniami analizy ekonomicznej pod kątem wzbogacenia poznawczych, metodycznych oraz aplikacyjnych podstaw systemu oceny przedsiębiorstw. Autorzy wychodzą z założenia, że ostatnie szoki kryzysowe, w tym... więcej >
Celem monografii jest próba identyfikacji wpływu pandemii oraz rozwoju gospodarki cyfrowej na skalę i formę oszustw związanych z VAT, szczególnie w transakcjach transgranicznych z wykorzystaniem konstrukcji „znikającego przedsiębiorcy... więcej >
Autor: Leszek Czapiewski, Józefa Monika Gryko, Jarosław Kubiak, Joanna Lizińska
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Format: pdf, ibuk
Red. Anna Iwańczuk-Kaliska, Anna Warchlewska
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Format: pdf, ibuk