FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Znaleziono: 137 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

Przedmiotem monografii są wyzwania dla ubezpieczycieli generowane przez zmiany otoczenia społeczno-gospodarczego. Sektor ubezpieczeń jest silnie eksponowany na takie zmiany. Jako część rynku finansowego gwałtownie reaguje na przemienność... więcej >

Autorka podejmuje ważne zagadnienie roli państwa jako właściciela przedsiębiorstw w gospodarce kapitalistycznej z uwzględnieniem uwarunkowań politycznych, gospodarczych i historycznych. Przedstawia wielopłaszczyznową analizę... więcej >

Monografia stanowi kompleksowe rozwiązanie problemów dotyczących wyceny roślinnych aktywów biologicznych na potrzeby ujęcia w sprawozdaniu finansowym. Opracowanie ma charakter normatywny i projektowy, sprowadzający się do przedstawienia... więcej >

Jest to pierwsza w Polsce publikacja kompleksowo opisująca wpływ religii na rachunkowość. Znajomość różnic kulturowych, w tym religijnych, oraz ich oddziaływania na prowadzenie biznesu ma coraz większe znaczenie ze względu na zjawisko... więcej >

Business tendency surveys provide information which is valuable to the respondents themselves as well as to economic policy makers and analysts. This is an area of special interest for economists working in governments, national banks, statistical... więcej >

W literaturze przedmiotu podkreśla się, że jedną z największych słabości rynku nieruchomości, przynajmniej polskiego, jest brak kompleksowych i wiarygodnych informacji na temat jego stanu i rozwoju. Dane, którymi dysponuje przeciętny... więcej >

Problematyka prawa bilansowego i jego interpretacji jest przedmiotem szerokiego zainteresowania środowiska naukowego. Monografia również mierzy się z tą tematyką, jednak odmiennie niż dotychczasowe publikacje cechuje się innowacyjnym... więcej >

Tytuł monografii został zaczerpnięty z poglądów głoszonych przez francuskich logistyków akademickich i dotyczy globalnego systemu ekonomicznego, zbudowanego z wielu podmiotów gospodarczych rozproszonych na całym świecie, który pomimo... więcej >

"Marketing. Podręcznik akademicki" to nowa pozycja na rynku wydawniczym, w której autorzy w zrozumiały, bardzo przystępny sposób wyjaśniają istotę i znaczenie współczesnego marketingu. Niewątpliwym wyróżnikiem podręcznika jest to, że... więcej >

Monografia obejmuje aktualne zagadnienia z zakresu polskiego, unijnego i międzynarodowego prawa podatkowego. W pierwszej części książki rozważania koncentrują się na procedurach, instytucjach i instrumentach podatkowych już... więcej >

Pandemia Covid-19 jest ostatnim kryzysem, który ujawnił i nasilił problem nierówności społecznych i regionalnych. Coraz częściej pojawiają się wezwania do „lepszej odbudowy” po pandemii, która będzie bardziej sprawiedliwa... więcej >

Paradoks stał się symbolem początku XXI wieku. Paradoksy pojawiły się już nie tylko w wypowiedziach polityków i menedżerów, a także badaczy z różnych dyscyplin naukowych, a szczególnie nauk społecznych. Coraz większa złożoność... więcej >

Znaleziono: 137 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:
Informacja o cookies
Strona ibuk.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych.
Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach.
Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia