FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Znaleziono: 91 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

The aim of this e-book is to present the most important aspects related to sustainability, corporate social responsibility and innovation from an accounting perspective. The book contains parts that deal with accounting aspects of sustainability and... więcej >

W pracy podjęto badania z zakresu wpływu rewitalizacji miasta na funkcjonowanie rynku nieruchomości mieszkaniowych. Poddano wnikliwej analizie istotę zjawiska rewitalizacji i omówiono rozmaite pojęcia pokrewne, często niesłusznie z nią... więcej >

W monografii postawiono problem badawczy: w jaki sposób działalność convention bureau wpływa na konkurencyjność miasta. Przyjęto, że convention bureau wpływa na konkurencyjność miasta, oddziałując na kształtowanie się kosztów... więcej >

Materiały dydaktyczne dla studentów kierunku zarządzanie ryzykiem finansowym i źródło wiedzy dla każdego zainteresowanego tytułową tematyką. Zawiera podstawy teoretyczne, przykłady i zadania dotyczące: zarządzania ryzykiem kredytowym,... więcej >

Celem podręcznika jest zapoznanie czytelnika z podstawami biochemii oraz z wykrywaniem i analizą ilościową obecnych w produktach spożywczych substancji biologicznych. Autorzy skoncentrowali się na tych elementach biochemii, które są istotne... więcej >

Monografia przedstawia nowe spojrzenie na jakość produktu, które dzięki uwzględnieniu myślenia kategoriami cyklu życia wychodzi poza dotychczasowe, techniczne rozumienie tego pojęcia. Pokazano możliwości wykorzystania informacji... więcej >

Analiza instrumentalna jest zbiorem technik i metod badawczych, stosowanych w analizie chemicznej zajmującej się wykrywaniem (analiza jakościowa) i oznaczaniem zawartości (analiza ilościowa) składników w próbce. Ze względu na czułość,... więcej >

Zdecydowana większość badań dowodzi, że pracujący są szczęśliwsi niż bezrobotni. Niemniej różnice w poziomie satysfakcji między tymi dwoma grupami są w niektórych krajach bardzo duże, a w innych nieznaczne. Głównym celem książki... więcej >

Monografia stanowi próbę syntezy koncepcji pomiaru i określenia zmian efektywności przedsiębiorstw mięsnych w Polsce w latach 2010-2017. Badania dotyczyły ubojni, zakładów mięsnych, zakładów drobiarskich oraz przedsiębiorstw... więcej >

Podręcznik prezentuje w kompleksowy sposób kluczowe koncepcje i teorie z obszaru organizacji i zarządzania. Uaktualnione i rozszerzone trzecie wydanie Podstaw zarządzania organizacjami jest adresowane do studentów realizujących programy... więcej >

Książka poświęcona filtrowaniu informacji jest dorobkiem pracy w Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Politechnice Konfederacyjnej w Zurychu oraz na Uniwersytecie Humboldta w Berlinie. Podsumowuje wyniki licznych projektów badawczych, w tym także... więcej >

Książka jest pierwszą na polskim rynku wydawniczym publikacją, która w sposób uporządkowany i kompleksowy przedstawia zagadnienia związane ze sposobem prezentacji produktów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w witrynach internetowych.... więcej >

Znaleziono: 91 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia