Studia Romanica Posnaniensia XXXIX/4

Studia Romanica Posnaniensia XXXIX/4

1 opinia

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

13,00

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Studia Romanica Posnaniensia to czasopismo naukowe poświęcone szeroko pojmowanym badaniom nad językiem i literaturą. Wydawane od 1971 r. publikuje artykuły autorów krajowych i zagranicznych z renomowanych ośrodków uniwersyteckich, jak również prace młodych badaczy. Obecnie ukazuje się z częstotliwością raz na kwartał. Bardziej szczegółowo, zakres tematyczny czasopisma obejmuje publikacje poświęcone: językoznawstwu i historii języków romańskich, problemom akwizycji języka obcego, badaniom nad literaturą obszarów romańskojęzycznych, teorii tłumaczenia oraz teoretycznym aspektom formacji zawodowej i naukowej nauczycieli języków romańskich. Wreszcie, często podejmowanym ostatnio zagadnieniem są badania kulturowe, skupione na prezentacji dorobku intelektualnego i duchowego krajów, w których używane są języki romańskie. W skład komitetu naukowego Studia Romanica Posnaniensia wchodzą wybitni uczeni polscy i zagraniczni (Kanada, Portugalia, Francja, Niemcy, Hiszpania) – literaturoznawcy, językoznawcy i tłumacze.


Liczba stron150
WydawcaWydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza
ISBN-13978-83-232-2510-2
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Agnieszka Kornelia Kaliska, Avant-propos     3
  Liliana Alic, Quelle serait la quantité d’informations nécessaire et suffisante pour une définition?     7
  Jolanta Dyoniziak, Expressivité du discours de la presse     19
  Joanna Jereczek-Lipińska, L’autocentrage ou l’évolution dans la structure énonciative du discours politique     31
  Agnieszka Kornelia Kaliska, La distinction procès vs résultat à l’exemple de substantifs verbaux (gerundia) et dérivés nominaux polonais     45
  Jan Lazar, Les anglicismes dans le dicours électronique médié     61
  Montserrat López-Díaz, Alicja Kacprzak, Les discours de l’identité féminine dans les publicités automobiles     71
  Fabrice Marsac, La fragmentation actancielle : vers une analyse « interfacielle » des infinitives de perception directe     85
  Mikołaj Nkollo, Les aspects évolutifs des exposants de la réciprocité médiévaux. Anciennes et nouvelles méthodes de recherche     99
  Magdalena Tkaczyk, Józef Sypnicki, Étude contrastive franco-polonaise sur les adjectifs référant aux traits de caractère     113
  
  VARIA    127
  Grażyna Jadwiszczak, Chapadão – um pedacinho da Polónia no Brasil     127
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia