Management of internal corporate identity

Management of internal corporate identity

1 opinia

Format:

pdf

RODZAJ DOSTĘPU

16,00

Format: pdf

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 12,80 zł  


16,00

w tym VAT

Tematyka publikacji dotyczy zarządzania wewnętrzną tożsamością organizacji. W pierwszej części książki przedstawiono problematykę tożsamości organizacyjnej oraz zaprezentowano rozbudowaną autorską metodykę zarządzania wewnętrzną tożsamością organizacji wraz z propozycją autorskiego narzędzia pozwalającego na ocenę poziomu tożsamości organizacyjnej (z wykorzystaniem logiki rozmytej). Część druga zawiera wyniki badań weryfikujących przedstawioną metodykę. W kolejnym rozdziale przedstawiono uzupełniające wyniki badań dotyczących zewnętrznej tożsamości organizacji.


Rok wydania2010
Liczba stron96
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaWydawnictwo Politechniki Poznańskiej
ISBN-13978-83-7143-945-2
Numer wydania1
Język publikacjiangielski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  1. Introduction 5
  2. Methodology of internal corporate identity management    8
    2.1. Assumptions and principles accepted in methodology designing    8
    2.2. A general model of methodology of internal corporate identity management    10
  3. Methods, tools and techniques used in methodology    15
    3.1. Listing of used methods, techniques and tools    15
    3.2. Fuzzy Index of Internal Identity and Fuzzy Significance Index    18
  4. Verification of a concept of methodology internal corporate identity management 29
    4.1. Study and analysis of current identity    29
    4.2. Defining goals and processes    34
    4.3. Creating variants of transformations    36
    4.4. Selection of an optimal solution and gathering necessary resources    37
    4.5. Assessment of economic and social results    43
    4.6. Directions of improvement of identity management    48
  5. Study of internal corporate identity    53
    5.1. Fuzzy Index of Internal Identity and Fuzzy Significance Index    53
    5.2. Results of study of external corporate identity    57
  6. Summary 62
    6.1. Achieved results    62
    6.2. Directions of further research    63
  Appendix. An analysis of a current internal corporate identity    65
  Index of Figures    91
  Index of Tables    92
  Bibliography    93
RozwińZwiń