Zarządzanie firmami rodzinnymi i nierodzinnymi w zmiennym otoczeniu rynkowym

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

13,63  17,93

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 17,93 zł (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 13,63 zł  


13,63

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Zarzadzanie przedsiębiorstwem stanowi złożone zagadnienie, będące dużym wyzwaniem dla współczesnych przedsiębiorców, którzy muszą mierzyć się z wieloma problemami pojawiającymi się w burzliwym otoczeniu. Sytuacja gospodarcza wywołana najpierw przez pandemię COVID-19, a potem przez wojnę w Ukrainie, jest szczególnie trudna dla małych i średnich przedsiębiorstw zmagających się z konkurencją krajową i zagraniczną, a także z rosnącymi kosztami prowadzenia działalności gospodarczej. Nowe podejście do zarzadzania firmami rodzinnymi i nierodzinnymi można odnieść do sytuacji rynkowej w różnych sektorach gospodarki, przemyśle i usługach, także tych opierających się na wiedzy wykorzystywanej w doradztwie biznesowym oraz consultingu.


W monografii została poruszona tematyka związana z przemysłem, logistyką oraz rolą człowieka w przedsiębiorstwach rodzinnych i nierodzinnych. Kolejne zagadnienia dotyczą m.in. zrównoważonego rozwoju oraz społecznej odpowiedzialności biznesu, analizy wartości przychodów z organizacji, a także motywacji pracownika w sytuacji kryzysowej organizacji.


Rok wydania2022
Liczba stron168
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaPolitechnika Częstochowska
ISBN-13978-83-7193-916-7
Numer wydania1
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Przedmowa
  
  Rozdział    1
  Artur Błaszczyk, Jakub Statucki
  Kryteria wyboru nowej lokalizacji dla przedsiębiorstwa z branży opakowań papierowych
  
  Rozdział    2
  Monika Ciszewska
  Działalność polskich przedsiębiorstw ze szczególnym uwzględnieniem analizy wartości przychodów z całokształtu działalności i kosztów uzyskania przychodów
  
  Rozdział    3
  Agnieszka Czarnecka
  Komunikacja w procesie sukcesji w firmie rodzinnej na tle różnic pokoleniowych
  
  Rozdział    4
  Justyna Juchniewicz
  Specyfika zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach rodzinnych
  
  Rozdział    5
  Agata Kielesińska
  Wpływ oceniania pracowników na wyniki współczesnej organizacji
  
  Rozdział    6
  Iga Kott
  Przedsiębiorczość w świetle współczesnych uwarunkowań rynkowych
  
  Rozdział    7
  Mateusz Kucharczyk, Weronika Kucharczyk, Łukasz Dragun
  Model SCOR jako integrator procesów biznesowych
  
  Rozdział    8
  Weronika Kucharczyk, Natalia Łapińska, Łukasz Dragun
  Rola logistyki zwrotnej jako kluczowego elementu zielonego łańcucha dostaw
  
  Rozdział    9
  Natalia Łapińska, Mateusz Kucharczyk, Łukasz Dragun
  Rola człowieka w procesie produkcyjnym w ujęciu koncepcji Przemysłu 4.0
  
  Rozdział    10
  Jakub Marszałkiewicz
  Funkcjonowanie małej firmy architektonicznej w Polsce na przykładzie B&M Architekci sp. z o.o.
  
  Rozdział    11
  Paweł Nowodziński
  Efektywne tworzenie i zarządzanie społecznościami energetycznymi
  
  Rozdział    12
  Katarzyna Olejniczak-Szuster, Julia Wieczorek
  Raportowanie wyników w zakresie zrównoważonego rozwoju w małych firmach rodzinnych
  
  Rozdział    13
  Aneta Parker
  Nowa normalność gospodarcza – jak niektóre „rodzinne”, chociaż „nierodzinne” firmy poradziły sobie ze współczesnymi wyzwaniami zarządzania w sytuacji kryzysowej
  
  Rozdział    14
  Maciej D. Sobociński
  Czynniki wpływające na planowanie strategiczne w branży gier wideo – analiza PEST (STEEP)
  
  Rozdział    15
  Tomasz Szczepanik
  Organizacja systemu motywacyjnego w przedsiębiorstwach produkcyjnych
  
  Rozdział    16
  Agnieszka Thier, Justyna Juchniewicz
  Rozwój zrównoważony a społeczna odpowiedzialność biznesu w przedsiębiorstwach rodzinnych
RozwińZwiń