Zarządzanie przedsiębiorstwem w czasach nowej rzeczywistości gospodarczej

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

12,46  18,33

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 18,33 zł (-32%)

Najniższa cena z 30 dni: 12,46 zł  


12,46

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Problematyka zarządzania przedsiębiorstwami w powiązaniu z kontekstem otoczenia zewnętrznego pozostaje w centrum zainteresowań zarówno teoretyków koncepcji zarządzania, jak i praktyki gospodarczej. We współczesnych organizacjach zarzadzanie stało się złożonym obszarem wiedzy i umiejętności, wspartym nowoczesnymi metodami zarządzania z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Zarządzający stają przed nowymi wyzwaniami, jak dobrze wykorzystać współczesne technologie i metody zarządzania w celu budowania trwałej przewagi konkurencyjnej. Czy jednak wobec pojawiających się w otoczeniu anomalii, o skali których cały glob przekonał się w ostatnich miesiącach, jest możliwe planowanie takich działań? Po pierwszym szoku spowodowanym pojawieniem się COVID-19 zarządzający muszą skoncentrować się na krótko- i średnioterminowych implikacjach, przygotowując strategiczną odpowiedź na wciąż zmieniające się środowisko funkcjonowania. Autorzy poszczególnych rozdziałów starają się właśnie odpowiedzieć, jak przygotować organizację i w jaki sposób zarządzać w nowej rzeczywistości
gospodarczej. Poruszone kwestie zarówno teoretyczne, jak i praktyczne stanowią odniesienie do zmian zachodzących w otoczeniu przedsiębiorstw.


Rok wydania2021
Liczba stron186
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaPolitechnika Częstochowska
ISBN-13978-83-7193-855-9
Numer wydania1
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp
  
  Rozdział    1
  Gracjan Chrobak
  Zapotrzebowanie na kapitał stały z perspektywy nakładów inwestycyjnych przedsiębiorstwa
  
  Rozdział    2
  Wojciech Remigiusz Grzelak
  Wykorzystanie mediów społecznościowych do pozyskiwania wiedzy o przedsiębiorstwie – systematyczny przegląd literatury
  
  Rozdział    3
  Agata Kielesińska
  Rola innowacji w zarządzaniu firmą rodzinną na rynku w odniesieniu do oczekiwań konsumentów w dobie pandemii COVID-19
  
  Rozdział    4
  Magdalena Morze
  Nowy typ zespołów w Przemyśle 4.0. Współpraca ludzi i inteligentnych maszyn
  
  Rozdział    5
  Arkadiusz Niedziółka
  Dylematy zarządcze w prowadzeniu gospodarstw agroturystycznych w okresie postpandemicznym
  
  Rozdział    6
  Katarzyna Olejniczak-Szuster, Julia Wieczorek
  Wpływ COVID-19 na e-commerce. Firmy rodzinne w internetowym kanale dystrybucji
  
  Rozdział    7
  Sławomir Ostrowski
  Transforming a Traditional, Family-Run Car Dealership into a Digital-Era Modern Service Provider
  
  Rozdział    8
  Estera Pietras
  Analiza systemu zabezpieczeń technicznych umożliwiających wzrost poziomu bezpieczeństwa informacji w jednostce organizacyjnej
  
  Rozdział    9
  Anna Rybak
  The Regulation on the Protection of Personal Data and the Behaviour of EU e-Customers
  
  Rozdział    10
  Tomasz Szczepanik
  Modelowanie systemów logistycznych w aspekcie ryzyka i niepewności
  
  Rozdział    11
  Piotr Wanicki, Mira Michalska-Rak, Bartosz Trawiński
  Kryteria decyzyjne inwestorów kapitałowych
  
  Rozdział    12
  Ewa Jochheim, Maciej Orzechowski, Paweł Nowodziński
  Automatyczne wykrywanie podatności korupcyjnych i jej przeciwdziałanie dzięki zastosowaniu narzędzia informatycznego AIA opartego na sztucznej inteligencji
  
  Rozdział    13
  Iwetta Budzik-Nowodzińska
  Efektywne decyzje inwestycyjne na rynku nieruchomości komercyjnych w kontekście zaangażowania zasobów finansowych
  
  Rozdział    14
  Helena Kościelniak, Katarzyna Brendzel-Skowera
  Controlling the Performance of Enterprises in the Field of Renewable Energy Management – Part    1
  
  Rozdział    15
  Helena Kościelniak, Katarzyna Brendzel-Skowera
  Controlling the Performance of Enterprises in the Field of Renewable Energy Management – Part    2
  
  Zakończenie
RozwińZwiń