Społeczna odpowiedzialność i zarządzanie marketingowe jako instrumenty rozwoju bezpieczeństwa kraju

Społeczna odpowiedzialność i zarządzanie marketingowe jako instrumenty rozwoju bezpieczeństwa kraju

1 ocena

Format:

pdf, ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

70,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 70,00 zł  


70,00

w tym VAT

Społeczna odpowiedzialność i zarządzanie marketingowe
jako instrumenty rozwoju bezpieczeństwa kraju
Normatywna koncepcja
Zarządzanie marketingowe w Policji
Partnerska community policing


Rok wydania2021
Liczba stron460
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaAkademia Policji w Szczytnie
ISBN-13978-83-7462-765-8
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie
  1. Przesłanki doktrynalne i prorozwojowe włączenia społecznej odpowiedzialności i zarządzania marketingowego do systemu
  bezpieczeństwa kraju
  1.1. Społeczna odpowiedzialność jako współczesny czynnik rozwoju kraju
  1.2. Podstawy teoretyczne i empiryczne adaptacji społecznej odpowiedzialności na rzecz rozwoju bezpieczeństwa kraju
  1.3. Rola i miejsce społecznej odpowiedzialności i zarządzania marketingowego w normatywnej koncepcji rozwoju podmiotowej
  kultury bezpieczeństwa i systemu bezpieczeństwa kraju
  2. Rozwój społecznej odpowiedzialności jako implikacja wzrostu zagrożeń dla bezpieczeństwa liberalnych państw
  2.1. Bariery rozwojowe okresu leseferyzmu i neoliberalizmu jako przesłanki społecznej odpowiedzialności
  2.2. Instytucjonalizacja społecznej odpowiedzialności na rzecz bezpieczeństwa i rozwoju liberalnych społeczeństw
  2.3. Instrumentalizacja reguł społecznej odpowiedzialności w polityce rozwoju i bezpieczeństwa Unii Europejskiej
  2.4. Społeczna odpowiedzialność i zrównoważony rozwój jako elementy bezpieczeństwa interesariuszy organizacji
  3. Społeczna odpowiedzialność a syntaktyczne bezpieczeństwo społeczne kraju
  3.1. Sfery odpowiedzialności współczesnego państwa wobec obywateli
  3.2. Instytucjonalna struktura społecznej odpowiedzialności i bezpieczeństwa kraju
  3.3. Aspekty syntaktycznego bezpieczeństwa społecznego kraju w kulturze narodu polskiego
  3.4. Idee community justice i community policing jako elementy syntaktycznego bezpieczeństwa społecznego kraju
  4. Współczesne zarządzanie marketingowe społecznie odpowiedzialne jako implikacja syntaktycznego bezpieczeństwa społecznego kraju
  4.1. Bezpieczeństwo interesariuszy jako przesłanka rozwoju teorii i praktyki zarządzania marketingowego społecznie odpowiedzialnego
  4.2. Instrumenty zarządzania marketingowego w aspekcie syntaktycznego bezpieczeństwa społecznego kraju
  4.3. Komunikacja marketingowa jako czynnik syntaktycznej kultury bezpieczeństwa kraju
  4.4. Funkcje zarządzania marketingowego usługami
  publicznymi w kształtowaniu syntaktycznego bezpieczeństwa społecznego kraju
  5. Analiza zarządzania marketingowego w Policji z perspektywy syntaktycznego bezpieczeństwa społecznego kraju
  5.1. Formalny zakres działania Policji w sektorach bezpieczeństwa kraju
  5.2. Dominujące formy zarządzania marketingowego społecznie odpowiedzialnego w Policji
  5.3. Skutki zarządzania marketingowego w Policji w aspekcie syntaktycznego bezpieczeństwa społecznego kraju
  6. Normy społecznej odpowiedzialności i partnerskiej kultury community policing płaszczyznami innowacji w sektorach
  bezpieczeństwa kraju
  6.1. Kultura community policing jako element syntaktycznej kultury bezpieczeństwa kraju
  6.2. Postulowane kierunki modyfi kowania postaw policjantów na rzecz rozwoju i ochrony dobra wspólnego
  6.3. Kierunki innowacji instytucjonalnych i interwencji publicznych w Policji i organizacjach władzy publicznej w celu
  redukowania słabych stron syntaktycznego bezpieczeństwa społecznego kraju
  Podsumowanie
  Bibliografia
  Spis tabel
  Spis rysunków
RozwińZwiń