FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

Znaleziono: 47 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

Autorzy prezentują w książce model O-R-S - zintegrowanego procesu oceny (O), rankingowania (R) i selekcji (S) technologii. Będzie on przydatny dla podmiotów sektora B+R, które wprowadzają na rynek nowe rozwiązania techniczne albo planują... więcej >

Monografia o oryginalnym autorskim ujęciu problematyki zarządzania projektami informatycznymi i rozwoju systemów informatycznych zarządzania. Przedstawia syntezę rozważań teoretycznych przeprowadzonych w zakresie dotyczącym aspektów... więcej >

Monografia jest efektem prac nadesłanych na V edycję, organizowanej przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, konferencji naukowej pn. Finansowe uwarunkowania rozwoju organizacji gospodarczych (FUROG). Prace te problem ryzyka jako... więcej >

Głównym celem publikacji jest próba odpowiedzi na pytanie: czy i w jakim stopniu poszczególne instrumenty ułatwiają przedsiębiorcom podejmowanie i prowadzenie działalności innowacyjnej? Z przeprowadzonych badań wynika niestety, że... więcej >

Publikacja jest pokłosiem konferencji naukowej zorganizowanej przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, której celem było omówienie roli, jaką powinien odgrywać sektor publiczny, w szczególności publiczne instytucje gospodarcze... więcej >

Podstawowym celem naukowym monografii jest przedstawienie głównych nurtów wielowątkowej dyskusji w zakresie rozwoju rynku kapitałowego w okresie ogólnej dekoniunktury oraz przegląd wyników badań prowadzonych w środowisku naukowym. W... więcej >

Monografia jest poświęcona zagadnieniom związanym z atrakcyjnością inwestowania na terenach słabo rozwiniętych. Wybór tematu był następstwem zauważalnego procesu zwiększania się znaczenia regionów i kreowania związanej z nimi polityki... więcej >

Niniejsza monografia wpisuje się w tematykę badań nad społeczeństwem bezgotówkowym. W ostatnich latach podejmowano w Polsce próby stworzenia programu rozwoju obrotu bezgotówkowego, którego właściwe wdrożenie miało przyspieszyć proces... więcej >

Głównym celem pracy jest analiza użyteczności podejścia historycznego dla współczesnego zarządzania oraz rekonstrukcja polskiego wkładu do historii organizacyjnej. Najczęściej opisywane są i powielane, a przez to szerzej znane, historie... więcej >

Niniejsza monografia posiada wyraźnie interdyscyplinarny charakter. Tworząc ją, spożytkowano dorobek wielu różnych dyscyplin naukowych, takich jak: marketing, teoria organizacji, socjologia i psychologia organizacji, zwłaszcza w aspekcie... więcej >

Publikacja prezentuje wyniki projektu badawczego powstałego z przekonania zespołu badaczy z Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego o konieczności sapojrzenia na społeczną odpowiedzialność biznesu z perspektywy relacji pracodawców... więcej >

Zamierzeniem autora jest pokazanie, możliwie jak najszerzej, różnorodności występujących zjawisk patologicznych w obszarze społecznej odpowiedzialności organizacji w oparciu o konkretne przykłady. Oczywiście konieczne było także... więcej >

Znaleziono: 47 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia