UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych

1 opinia

Wydawca:

Onepress

Format:

mp3

RODZAJ DOSTĘPU

65,57  79,00

Format: mp3

Cena początkowa: 79,00 zł (-17%)

Najniższa cena z 30 dni: 65,57 zł  


65,57

w tym VAT

Gdy piszesz, myśl o ludziach. To się opłaca!


UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.


Tworzenie treści dla aplikacji wydaje się trudne ― i trochę tak jest. Jednak z właściwym wsparciem, na przykład takim jak ten poradnik, odpowiednio zadbasz o ludzkie emocje przy użyciu słów i klarownych komunikatów. Kto wie, może nabierzesz w tej sztuce takiej biegłości, że UX writing stanie się Twoim sposobem na zawodowe życie?


Uwaga! Ten poradnik powstał specjalnie z myślą o polskich realiach i tekstach polskojęzycznych, jednak większość zawartych tu wskazówek, o ile nie dotyczą stricte gramatyki polskiej, można bez problemu zastosować do produktów anglojęzycznych czy innych z kręgu kultury zachodniej.


Rok wydania2024
KategoriaInne
WydawcaOnepress
ISBN-13978-83-289-1062-1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje