FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo Onepress

Znaleziono: 310 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

Zakupy w biznesie w praktycznym wydaniuRelacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie... więcej >

Autor: Platon

Wydawnictwo: Onepress

Format: mp3

Państwo Platona jest traktatem politycznym, który powstawał w kilku okresach. Najpierw, w okresie sokratycznym, została napisana księga I podejmująca zagadnienia sprawiedliwości i niesprawiedliwości. Pozostałych dziewięć ksiąg autor... więcej >

Na początku było słowoRozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest... więcej >

Masz wysokie kompetencje? Powiedz o tym światuWbrew może nieco przewrotnemu tytułowi to nie jest podręcznik dla osób, które chciałyby doprowadzić lepiej sytuowanych znajomych do ruiny. Poradnik Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od... więcej >

Konkretnie. Precyzyjnie. PrzekonującoRetoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów... więcej >

Odkryj, kto i co pomaga w odniesieniu zwycięstwa Przyjmij inspirację i kieruj się pozytywnym nastawieniem umysłu Przekonaj się, kto pomógł Napoleonowi Hillowi w kształtowaniu jego przyszłościOd tego, kim się otaczasz, bardzo dużo... więcej >

Gdy piszesz, myśl o ludziach. To się opłaca!UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach.... więcej >

Znaj(dź) swojego klientaGrowth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy... więcej >

Szanowny Czytelniku!Oddajemy w Twoje ręce książkę szczególną — i nie jest to slogan marketingowy.Ta książka jest szczególna na naszym rynku, bo jej dwa wcześniejsze wydania sprzedały się w nakładzie ponad 40 000 egzemplarzy, co w... więcej >

Chcesz mieć ogromne imperium? Rządź samym sobą.Publiliusz SyrusŻycie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad... więcej >

Czy zawsze realizujesz swoje plany i kończysz rozpoczęte zadania? Czy też częściej po złożeniu obietnicy lub podjęciu postanowienia udaje Ci się rozpocząć pracę i... porzucasz ją nieukończoną? Niekiedy niepokonaną przeszkodą... więcej >

Jeśli interesuje Cię świat freelancingu lub stoisz na rozdrożu, zastanawiając się nad swoją przyszłością zawodową, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Zamiast magicznych recept, jak pracować mniej i zarabiać więcej, prezentuję w... więcej >

Znaleziono: 310 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl: