Monitorowanie wartości wewnętrznej przedsiębiorstwa: metody, modele, mierniki

-20%

Monitorowanie wartości wewnętrznej przedsiębiorstwa: metody, modele, mierniki

1 opinia

Wydawca:

Vizja Press

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

30,40  38,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 38,00 zł (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 30,40 zł  


30,40

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Za cel główny monografii przyjęto próbę usystematyzowania dotychczasowych wiedzy oraz dorobku naukowego, a także doświadczeń praktycznych poświęconych metodyce monitorowania wartości wewnętrznej przedsiębiorstwa. Dodatkowo starano się wykazać, iż monitorowanie wartości wewnętrznej, podobnie jak inne obszary oceny osiągnięć ekonomicznych jednostki gospodarczej, może być z powodzeniem przeprowadzone z wykorzystaniem informacji i danych zawartych w sprawozdaniu finansowym oraz okresowych raportach zarządu przedsiębiorstwa.
Monografii oparta na czterech rozdziałach merytorycznych o charakterze teoretycznym, ale z możliwością wykorzystania podanych w nich informacji w praktyce gospodarczej. Aspekt teoretyczny jest związany z usystematyzowaniem wiedzy na temat wielu metod i modeli monitorowania wartości wewnętrznej przedsiębiorstwa oraz ukazania występujących między nimi współzależności. Z kolei nurt praktyczny jest powiązany ze wskazaniem możliwości aplikacji aspektów teoretycznych w operatywnym i strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem, w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych na rynku kapitałowym oraz kompleksowej analizie sytuacji ekonomicznej podmiotów gospodarczych i raportowaniu osiągnięć. (Ze wstępu)


Rok wydania2020
Liczba stron287
KategoriaInne
WydawcaVizja Press
ISBN-13978-83-66552-25-8
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje