Wykorzystanie mediów społecznościowych w perspektywie modelu biznesu trenera z branży fitness

-17%

Wykorzystanie mediów społecznościowych w perspektywie modelu biznesu trenera z branży fitness

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

16,60  20,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 20,00 zł (-17%)

Najniższa cena z 30 dni: 15,40 zł  


16,60

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Niniejsza praca stanowi niepodjętą w Polsce do tej pory próbę opisania działalności podmiotów z branży fitness, łączącą problematykę modeli biznesu z wykorzystaniem mediów społecznościowych dla potrzeb prowadzonej działalności. Kluczowym aspektem wykorzystywania tych mediów jest kształtowanie krajobrazu informacyjnego, który podlega m.in. współdzieleniu zasobów informacyjnych, ale jednocześnie może być dostosowany do celów prowadzonej działalności gospodarczej. Praca ta koncentruje się również na podmiocie świadczącym usługi w branży fitness, jakim jest trener. Ta perspektywa dotycząca formy podmiotu świadczącego usługi również jest unikalna, gdyż większość opracowań branżowych, nie mówiąc już o pracach naukowych, dotyczy przede wszystkim klubów fitness, a trenerzy w tych klubach są zazwyczaj rozpatrywani jedynie jako czynnik wpływający na poziom obsługi klienta. Struktura przedstawianej pracy składa się z pięciu rozdziałów. Trzy pierwsze dotyczą zagadnień teoretycznych wzbogaconych doniesieniami branżowymi czy praktyczną ilustracją problemu wynikającego z badań literaturowych dla danych obszarów tematycznych. Rozdziały 4 i 5 przedstawiają natomiast wyniki badania ankietowego przeprowadzonego wśród trenerów z branży fitness, posiadających zarejestrowaną działalność gospodarczą.


Rok wydania2019
Liczba stron208
KategoriaInne
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7875-519-7
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie    9
  Rozdział    1
  BRANŻA FITNESS W TEORII I PRAKTYCE    17
  1.1. Przedmiot działalności i geneza branży fitness    17
  1.2. Branża fitness jako zagadnienie obecne w literaturze naukowej    19
  1.3. Główne problemy zarządcze i ich uwarunkowania w podmiotach branży fitness w dyskursie teoretycznym    28
  1.4. Stan obecny i perspektywy sektora usług fitness w analizach branżowych    35
  1.5. Podsumowanie    42
  Rozdział    2
  MODELE BIZNESU JAKO PRZEDMIOT BADAŃ    45
  2.1. Modele biznesu w literaturze i określenie kluczowych problemów ich opisu    45
  2.2. Uwarunkowania tworzenia i rozwoju modeli biznesu    53
  2.3. Postać modeli biznesu    64
  2.4. Podsumowanie    72
  Rozdział    3
  FENOMEN MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH    75
  3.1. Media społecznościowe jako przedmiot opisu w literaturze naukowej    75
  3.2. Wyzwania wykorzystania mediów społecznościowych w działalności komercyjnej    85
  3.3. Krajobraz informacyjny w świecie mediów elektronicznych a tematyka fitness    95
  3.4. Podsumowanie    101
  Rozdział    4
  OPINIE TRENERÓW Z BRANŻY FITNESS NA TEMAT SKŁADOWYCH ICH MODELU BIZNESU    104
  4.1. Metodyka badań empirycznych    104
  4.2. Charakterystyka respondentów    110
  4.3. Istotność składników modelu biznesu    116
  4.4. Podsumowanie    122
  Rozdział    5
  TWORZENIE KRAJOBRAZU INFORMACYJNEGO PRZEZ TRENERÓW Z BRANŻY FITNESS W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH    125
  5.1. Media społecznościowe wykorzystywane przez trenerów    125
  5.2. Przydatność obszarów wykorzystania mediów społecznościowych    132
  5.3. Częstotliwość i obszary wykorzystywania mediów społecznościowych a stosowane narzędzia kształtowania krajobrazu informacyjnego    141
  5.4. Podsumowanie    149
  Zakończenie    153
  Bibliografia    163
  Spis rysunków    183
  Spis tabel    185
  Aneks    187
  Załącznik 1. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „branża fitness”    189
  Załącznik 2. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „branża fitness”    190
  Załącznik 3. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „modele biznesu”    190
  Załącznik 4. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „modele biznesu”    193
  Załącznik 5. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „media społecznościowe”    194
  Załącznik 6. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „media społecznościowe”    196
  Załącznik 7. Kwestionariusz ankiety    197
  Załącznik 8. Hipotezy szczegółowe dla hipotezy głównej H1    200
  Załącznik 9. Wyniki metody różnic odległości    201
  Załącznik 10. Wykaz średnich wartości zmiennych w skupieniach respondentów    203
  Załącznik 11. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „marka”    203
  Załącznik 12. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „promocja”    203
  Załącznik 13. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „nawiązywanie relacji z nowymi klientami”    204
  Załącznik 14. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami”    204
  Załącznik 15. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „motywacja klienta”    205
  Załącznik 16. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H3.1    205
  Załącznik 17. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H3.2    206
  Załącznik 18. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H4.2    208
RozwińZwiń