Wykorzystanie doświadczeń pacjentów oraz opinii kluczowego personelu w zarządzaniu jakością w opiece zdrowotnej w Polsce

1 opinia

Format:

epub, mobi, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

15,00  20,00

Format: epub, mobi

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 20,00 zł (-25%)

Najniższa cena z 30 dni: 10,00 zł  


15,00

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Intencją, która przyświecała mi podczas pisania pracy dyplomowej o wykorzystaniu doświadczeń pacjentów i opinii kluczowego personelu w zarządzaniu jakością w opiece zdrowotnej w Polsce było nadanie treści możliwie praktycznego wymiaru, stąd wielu z Państwa, być może, odnajdzie w niej refleksje zbieżne ze swoimi doświadczeniami i odpowiedź, w jaki sposób są one lub mogą być wykorzystywane przez personel w podmiotach leczniczych w zarządzaniu jakością.


Informacje zwrotne od pacjentów potrafią zaskoczyć, każdy bowiem zwraca uwagę na inne detale, a one są ważne. Temat ten, jestem przekonany, powinien być obecny w dyskusji i nieustannie zachęcać jej uczestników do tego, abyśmy wzajemnie się poznawali i rozumieli, udoskonalali procesy i stawali się lepszymi w tym, czym się zajmujemy, co będzie z korzyścią dla wszystkich, bo podział na personel i pacjentów wydaje się niewłaściwy.


Podstawowa Opieka Zdrowotna, Podstawowe Zabezpieczenie Szpitalne i Ambulatoryjna Opieka Specjalistyczna to przestrzenie, które dotyczą nas wszystkich.


* Dochód ze sprzedaży książki autor przekaże na cele Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.


Rok wydania2024
Liczba stron125
KategoriaMedycyna ratunkowa
WydawcaWydawnictwo e-bookowo
ISBN-13978-83-971237-0-0
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje