Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu

-25%

Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

16,88  22,50

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

16,8822,50

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Nauki o zarządzaniu dotyczą jednego z najbardziej złożonych obszarów aktywności człowieka, jakim jest zorganizowana działalność gospodarcza. Już samo to stwierdzenie może jednak budzić dyskusje, a nawet kontrowersje, cele organizacji mają bowiem nie tylko charakter gospodarczy, a działalność gospodarcza nie zawsze ma charakter zorganizowany. W obszarze nauk o zarządzaniu przenikają się liczne dyscypliny o dłuższej tradycji naukowej, takie jak nauki prawne, ekonomia, socjologia, ale także nauki techniczne. Bogactwo przedmiotu badań wymaga bogactwa poznawczego i metodycznego. Praca, którą oddajemy w ręce czytelnika, ma ambicje odzwierciedlenia tej interdyscyplinarności w najnowszych badaniach dyscypliny. Celem publikacji jest przedstawienie zróżnicowanego krajobrazu problemów badawczych, stanowisk poznawczych i podejść metodologicznych młodych badaczy polskich. Nie przypisuje sobie zatem dążeń holistycznych ani podsumowujących, lecz sprawozdawcze i kierunkowe.


Liczba stron250
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7246-669-3
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  WPROWADZENIE    9
  CZĘŚĆ I. BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ. KONCEPCJE, NARZĘDZIA I STRATEGIE DZIAŁANIA    11
  Lucyna Michałek: BENCHMARKING W ZARZĄDZANIU ZASOBAMI LUDZKIMI JAKO ŹRÓDŁO PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW    13
  Milena Rogowska: INNOWACYJNOŚĆ SZANSĄ UZYSKANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEZ PRZEDSIĘBIORSTWO    19
  Wojciech Machel: KONCEPCJA CRM A RYWALIZACJA WŚRÓD DILERÓW AUT OSOBOWYCH    24
  Dorota Burchart-Korol: LEAN MANUFACTURING METODĄ UZYSKIWANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTW PRZEMYSŁOWYCH    34
  Piotr Bórawski: CZYNNIKI KONKURENCYJNOŚCI MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO    39
  Klaudia Gilner: MERCHANDISING JAKO NARZĘDZIE TWORZENIA I UTRZYMYWANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA NA PRZYKŁADZIE APTEKI    47
  Zdzisław Sroczyński: NARZĘDZIA INFORMATYCZNE WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE I KONTROLĘ W PRZEDSIĘBIORSTWACH    53
  Marek Matejun: OCENA WYBRANYCH KRYTERIÓW CHARAKTERYZUJĄCYCH JAKOŚĆ WSPÓŁPRACY W RAMACH OUTSOURCINGU RACHUNKOWOŚCI I DORADZTWA PODATKOWEGO    60
  Katarzyna Kolud: PATOLOGICZNE EFEKTY OUTSOURCINGU    68
  Dariusz Wylon: REKLAMA I PUBLIC RELATIONS JAKO NARZĘDZIA KREOWANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA    75
  Aleksandra Lubańska: STRATEGIE WYBORU DOSTAWCÓW OWOCÓW I WARZYW W SIECIACH HIPERMARKETÓW    83
  Artur Borcuch: PREZENTACJA INTERNETOWYCH SYSTEMÓW PŁATNOŚCI Z PERSPEKTYWY MOŻLIWOŚCI ICH WYKORZYSTANIA PRZEZ PRZEDSIĘBIORSTWA DĄŻĄCE DO UZYSKANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ W POLSCE    91
  Mikołaj Pindelski: METODOLOGIA ANALIZY CONJOINT W KONTEKŚCIE PROBLEMÓW ZARZĄDZANIA    100
  Emilia Stola, Krzysztof Zmarzłowski: WPŁYW ŹRÓDEŁ FINANSOWANIA NA WYNIKI DZIAŁALNOŚCI MIKRO-, MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW    108
  Teresa Piecuch: WYBRANE METODY PODNOSZENIA KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW    116
  Jolanta Walas-Trębacz, Małgorzata Tyrańska: ŹRÓDŁA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW W ŚWIETLE BADAŃ EMPIRYCZNYCH    123
  Izabella Pidek Sousa: SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU ORAZ PROEKOLOGICZNE DZIAŁANIA PRZEDSIĘBIORSTWA JAKO DETERMINANTY PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ    132
  CZĘŚĆ II. WYBRANE ASPEKTY ZARZĄDZANIA W JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH SFERY BUDŻETOWEJ    139
  Konrad Raczkowski: E-ZARZĄDZANIE ADMINISTRACJĄ CELNĄ    141
  Piotr Janulek, Michał Żebrowski: WYBRANE PROBLEMY MARKETINGU WEBOWYCH SERWISÓW WSPARCIA INNOWACJI    152
  Waldemar Ryszkowski: TECHNOLOGIE INFORMACYJNE STOSOWANE W PROCESACH BIZNESOWYCH PPUP POCZTA POLSKA    161
  Marzena Furtak: WPŁYW SYSTEMU INFORMATYCZNEGO NA ZARZĄDZANIE ZAKŁADEM OPIEKI ZDROWOTNEJ    168
  CZĘŚĆ III. WYZWANIA WSPÓŁCZESNEGO MENEDŻERA    177
  Kalina Grzesiuk: ADAPTACYJNOŚĆ JAKO WYZWANIE WSPÓŁCZESNEGO PRZYWÓDCY    179
  Marek Dudek: CZYNNIKI ADAPTACYJNOŚCI STRUKTUR WYTWARZANIA    187
  Andrzej Kozina: NEGOCJACJE JAKO PROCES    195
  Joanna Żukowska: ZARZĄDZANIE „TWORZENIEM” I „UŻYTKOWANIEM” WIEDZY    203
  Marcin Komańda: MODEL HIERARCHICZNY ZARZĄDZANIA WIEDZĄ    210
  Anna Żelazna-Blicharz: SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW WOBEC ŚRODOWISKA NATURALNEGO W TEORII I PRAKTYCE    215
  Izabela A. Kula: SPOSOBY BUDOWANIA WIZERUNKU FIRMY W SERWISIE WWW    226
  Marcin Ratajczak: ZNACZENIE FAKTORINGU JAKO INSTRUMENTU FINANSOWANIA DZIAŁALNOŚCI SEKTORA MSP W POLSCE .    232
  Magdalena Mądra: KSZTAŁTOWANIE SIĘ RENTOWNOŚCI I OBROTOWOŚCI W ZALEŻNOŚCI OD ZADŁUŻENIA W MSP ROLNICZYCH    240
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia