Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego

1 opinia

Wydawca:

Novae Res

Format:

epub, mobi

RODZAJ DOSTĘPU

11,40  19,00

Format: epub, mobi

Cena początkowa: 19,00 zł (-40%)

Najniższa cena z 30 dni: 11,40 zł  


11,40

w tym VAT

Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców?


Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko?


Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu?


Czy zawsze umiesz bezbłędnie przechwycić komunikat marketingowy?


Jak zacierają się granice pomiędzy spontanicznym działaniem użytkowników a zaplanowanymi akcjami marketingowymi?


Na ile social media są nadal social?


Autorka, prezentując różne metody, pokazuje, jak można umiejętnie wykorzystać ludzkie emocje w celach handlowych. Dziś, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje się być dozwolone, bo przecież „cel uświęca środki”…


Rok wydania2016
Liczba stron63
KategoriaInne
WydawcaNovae Res
ISBN-13978-83-8083-162-9
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje