INNE EBOOKI AUTORA
Autor:
Wydawca:
Format:
epub, mobi, pdf, ibuk
> KRÓTKIE WPROWADZENIE
- książki, które zmieniają sposób myślenia!
Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo. Zastanawia się również nad przyszłością marek.
*
Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. – od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie.
Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje.
Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.
Rok wydania | 2021 |
---|---|
Liczba stron | 156 |
Kategoria | Marketing, reklama |
Wydawca | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Tłumaczenie | Anna Łaszkiewicz |
ISBN-13 | 978-83-8142-821-7 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Podziękowania | 9 |
Spis ilustracji | 11 |
Wprowadzenie | 13 |
Rozdział 1. Triumf brandingu | 15 |
Rozdział 2. Czym jest „branding”? | 29 |
Rozdział 3. Historia brandingu | 41 |
Rozdział 4. Jak działa branding | 59 |
Rozdział 5. Branding jako biznes | 79 |
Rozdział 6. Projekty brandingowe | 97 |
Rozdział 7. Etyka brandingu | 115 |
Rozdział 8. Przyszłość brandingu? | 127 |
Bibliografia | 143 |
Rekomendowana lektura | 147 |
Indeks | 149 |