Employer Branding

-20%

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

7,92  9,90

Format: pdf

7,929,90

cena zawiera podatek VAT

Nie ma wątpliwości, że spójne i konsekwentne działania employer brandigowe przyczyniają się do budowania przewagi rynkowej, umacniania marki, w konsekwencji - pozyskanie talentów staje się dużo łatwiejsze. Coraz więcej firm decyduje się na wpisanie budowy wizerunku w strategię firmy.
E-book w przystępny sposób przybliża ideę budowania wizerunku firmy, zwraca uwagę na szanse oraz zagrożenia związane z wprowadzeniem strategii employer brandingu. Studium przypadku firmy Imperial Tobacco Polska udowadnia, że możliwe jest budowanie wizerunku pracodawcy poprzez edukację środowisk studenckich, a więc potencjalnych przyszłych pracowników. Publikację zamyka wzór dokumentu strategii personalnej nastawionej na employer branding, wzbogacony o szczegółowe wytyczne dla działań związanych z budowaniem marki pracodawcy.


Adresaci:
E-book przeznaczony jest dla osób pasjonujących się tematyką employer brandingu. W szczególności publikację polecamy specjalistom ds. budowania wizerunku, marketingowcom oraz osobom pracującym w działach personalnych, które są odpowiedzialne za działania związane z budową wizerunku pracodawcy.


Liczba stron52
WydawcaWolters Kluwer Polska SA
ISBN-13978-83-264-4293-3
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Definicje     5
  Część I Budowanie świadomości marki pracodawcy - czy warto być najlepszym pracodawcą?     9
  Wprowadzenie     9
  Wewnętrzny i zewnętrzny employer branding     10
  Plusy bycia najlepszym     11
  Program edukacyjny "ZainSTALuj się" w ArcelorMittal Poland S.A.     13
  Część II Employer branding w Polsce - początki i szanse     15
  Employer branding w Polsce     15
  Po co polskim firmom employer branding?     16
  Czego nie wiemy?     17
  Dla kogo employer branding?     18
  Do każdego inaczej     19
  Podsumowanie     21
  Część III Budowanie wizerunku zewnętrznego rozpoczyna się wewnątrz firmy - studium przypadku Volvo Polska     22
  O firmie     22
  Identyfikacja adresatów działań. Sposób przekazu informacji     23
  Budowanie wizerunku zaczyna się wewnątrz firmy     23
  Najważniejsze wartości - wybrane przez pracowników     24
  Film jako nośnik wartości     25
  Bogata oferta Volvo dla pracowników     25
  Działalność społeczna jako czynnik ważny z punktu widzenia pracownika     27
  Promocja zdrowego stylu życia     28
  Wyciąganie wniosków i ciągły rozwój. Plan na przyszłość     29
  To po prostu skutkuje     30
  Część IV Budowa marki pracodawcy poprzez system edukacji dla środowisk studenckich w Imperial Tobacco Polska     32
  Wprowadzenie     32
  Spojrzenie w przyszłość     33
  Różne metody zaspokajania potrzeb     34
  Sprofilowane programy     36
  Program stażowy Challenging Path     36
  Program stażowy Imperial Way to Start     37
  Program stypendialny Akademicki Partner Biznesu     38
  Proces rekrutacji     38
  Od wdrożenia po informację zwrotną     40
  Kluczowa rola opiekuna     40
  Zakończenie programu     42
  Otwartość na zmiany     42
  Wyzwania     43
  Sukcesy i dalsze plany     44
  Część V Wzór dokumentu: Strategia personalna określająca potrzeby i wytyczne dla działań związanych z wizerunkiem przedsiębiorstwa 46 Wykaz autorów     51
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia