Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce

1 ocena

Format:

epub, mobi

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

46,00

Format: epub, mobi

46,00

cena zawiera podatek VAT

Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy.


Budowanie marki pracodawcy to proces łączący komunikację zewnętrzną, marketing, Public Relations, sponsoring z komunikacją wewnętrzną, zarządzaniem personelem, budowaniem marki wewnętrznej firmy oparty na niepowtarzalnej kulturze organizacji. Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie opowiedzieć innym. Ale co zmieniać? O czym opowiadać? Co jest najważniejsze? A przede wszystkim jak to zrobić? Odpowiedź na te i wiele więcej pytań w książce.


Książka jest niewątpliwie odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie i zainteresowanie marketerów i ogólnie pojętego "biznesu" tematem niefinansowego motywowania pracowników i zarządzania ludźmi oraz tworzenia "great place to work". Dla HR-owców to również ciekawa pozycja, która podpowie jak stworzyć strategię komunikacji z pracownikami i co powinno się w niej znaleźć.


Monika Grauer, Dyrektor Operacyjny Coca-Cola Ireland


Najnowsza książka Julity Dąbrowskiej porusza nowy i niezwykle ważny obszar biznesu jakim jest kreowanie marki pracodawcy. Autorka zawarła w niej wiedzę na temat działań employer brandingowych w pigułce. Dzięki przykładom z życia organizacji i korporacji wszyscy zainteresowani tym tematem czytelnicy mogą poznać kulisy i mechanizmy związane z kreowaniem wizerunku i kultury organizacyjnej firm i marek korporacyjnych. To lektura obowiązkowa dla osób zajmujących się komunikacją, marketingiem, działaniami CSR, PR, HR. Gorąco polecam ją także kadrze zarządzającej.


Małgorzata Zachorowska, Dyrektor Zarządzająca w Zachorowska & Partners


Rok wydania2014
Liczba stron184
WydawcaWydawnictwo Słowa i Myśli
ISBN-13978-83-63566-45-6
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

PayPo - Promocja!

Ciekawe propozycje

Spis treści

  

Wstęp

Część I
Od czego zależy budowanie marki pracodawcy i dlaczego warto to robić?
1. Wzrost zainteresowania marką firmy oraz marką pracodawcy w ciągu ostatnich 20 lat
2. Historia employer brandingu
3. Polska – oczekiwania firm w stosunku do pracowników

Część II
Jak budować markę pracodawcy?
4. Dwa podejścia do budowania marki pracodawcy
5. Proces opracowywania strategii employer brandingowej
6. Typy kampanii employer brandingowych i ich ocena
7. Kwalifikacje osób odpowiedzialnych za działania employer brandingowe

Przykłady z praktyki
Zachować zdrowy rozsądek
Odwaga to jedna z naszych czterech wartości

RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia