INNE EBOOKI AUTORA
Autor:
Wydawca:
Format:
epub, mobi
Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska, specjalizująca się w tworzeniu strategii marek i sprzedaży on-line, w swojej najnowsze książce pokazuje, jak wykorzystać siłę marki osobistej w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych pracowników oraz angażowaniu rozproszonych zespołów.
Dzięki lekturze jej książki:
- nauczysz się strategicznie planować i krok po kroku budować silną markę osobistą,
- zdiagnozujesz swoją unikalną osobowość marki osobistej,
- dowiesz się, jakie są najczęściej popełniane błędy na profilach osobistych w social mediach,
- zaplanujesz skuteczną komunikację marki osobistej w 100% skoncentrowaną na twoim odbiorcy,
- poznasz 10 kroków pozwalających stworzyć profesjonalny profil na Linkedin,
- dowiesz się, jakie trendy modowe wspierają nasz biznesowy wizerunek i powodują, że jesteśmy postrzegani jako autentyczni i spójni,
- zgłębisz zasady netykiety i przeciwdziałania kryzysom wizerunkowym w internecie,
- dowiesz się, jak właściwie reagować na krytykę i hejt w internecie,
- poznasz przydatne programy i aplikacje, które ułatwiają działania z zakresu personal brandingu w codzienności biznesowej.
Dodatkowo w książce znajdziesz wypowiedzi wielu prawdziwych liderów, m.in.: Jacka Santorskiego, Jowity Michalskiej, Marka Kamińskiego czy Dominiki Bettman, o korzyściach i konsekwencjach aktywności w mediach społecznościowych czy najczęściej powtarzanych bzdurach dotyczących silnej marki osobistej w biznesie.
Jeśli więc szukasz sposobu na:
- autentyczną i spójną komunikację w biznesie,
- zbudowanie przywództwa na bazie swoich mocnych stron,
- umiejętne wywieranie pozytywnego wpływu przez Twoją aktywność w internecie i social mediach,
to książka Autentyczny personal branding nie tylko pozwoli Ci to osiągnąć, ale również pokaże, jak zrobić to w zgodzie z wyznawanymi wartościami.
Rok wydania | 2022 |
---|---|
Liczba stron | 272 |
Kategoria | Inne |
Wydawca | MT Biznes |
ISBN-13 | 978-83-8231-169-3 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
ZAMIAST WSTĘPU | |
rozdział 1. Autentyczny personal branding w świetle najnowszych badań | |
1. Perspektywa ekonomiczna, psychologiczna i marketingowa w personal brandingu | |
2. Najlepszy moment na personal branding | |
3. Autentyczny personal branding | |
rozdział 2. Od freelancera, eksperta do CEO – wykorzystanie personal brandingu w biznesie | |
1. Silna marka osobista w marketingu i sprzedaży | |
2. Silna marka osobista pracownika oraz silna marka firmy, czyli employee advocacy w praktyce | |
3. Silna marka osobista liderów i CEO | |
rozdział 3. Psychologiczne aspekty autentyczności i personal brandingu | |
1. Uwolnieni do autentyczności | |
2. Psychologia w służbie personal brandingu – perfekcjonizm | |
3. Psychologia w służbie personal brandingu – syndrom oszusta | |
4. Psychologia w służbie personal brandingu – błędy poznawcze ekspertów i nie tylko | |
rozdział 4. Pokazywanie siebie, czyli jak z odwagą stanąć w świetle reflektorów | |
1. W teatrze życia | |
#SilnaMarka – praktyczne wskazówki od polskich liderów | |
Spis treści | |
rozdział 5. TOP OF – autorski model silnej marki osobistej | |
1. Model TOP OF silnej marki osobistej | |
2. T jak Tożsamosć | |
3. O jak Obietnica | |
4. P jak Pozycja | |
5. O jak Osobowość | |
6. F jak Forma | |
rozdział 6. Strategia komunikacji silnej marki osobistej | |
1. Plan komunikacji silnej marki osobistej | |
2. Wizerunek w komunikacji – silna marka w twoim stylu | |
3. Silna marka osobista w social mediach na przykładzie LinkedIn | |
4. Narzędzia i aplikacje w komunikacji silnej marki osobistej | |
rozdział 7. Krytyka, hejt oraz kryzysy wizerunkowe – jak sobie z nimi radzić | |
1. Netykieta i dobre praktyki dla social mediów w biznesie | |
2. Metody radzenia sobie z negatywnymi reakcjami w internecie | |
3. Polityka firmy dotycząca zachowań w social mediach | |
Zakończenie | |
załącznik 1. Wartości | |
załącznik 2. Krótki opis 12 archetypów marki | |
załącznik 3. Kanwa modelu TOP OF | |
BIBLIOGRAFIA | |