Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce

1 opinia

Wydawca:

MT Biznes

Format:

epub, mobi

RODZAJ DOSTĘPU

43,92  54,90

Format: epub, mobi

Cena początkowa: 54,90 zł (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 39,53 zł  


43,92

w tym VAT

Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska, specjalizująca się w tworzeniu strategii marek i sprzedaży on-line, w swojej najnowsze książce pokazuje, jak wykorzystać siłę marki osobistej w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych pracowników oraz angażowaniu rozproszonych zespołów.


Dzięki lekturze jej książki:
- nauczysz się strategicznie planować i krok po kroku budować silną markę osobistą,
- zdiagnozujesz swoją unikalną osobowość marki osobistej,
- dowiesz się, jakie są najczęściej popełniane błędy na profilach osobistych w social mediach,
- zaplanujesz skuteczną komunikację marki osobistej w 100% skoncentrowaną na twoim odbiorcy,
- poznasz 10 kroków pozwalających stworzyć profesjonalny profil na Linkedin,
- dowiesz się, jakie trendy modowe wspierają nasz biznesowy wizerunek i powodują, że jesteśmy postrzegani jako autentyczni i spójni,
- zgłębisz zasady netykiety i przeciwdziałania kryzysom wizerunkowym w internecie,
- dowiesz się, jak właściwie reagować na krytykę i hejt w internecie,
- poznasz przydatne programy i aplikacje, które ułatwiają działania z zakresu personal brandingu w codzienności biznesowej.


Dodatkowo w książce znajdziesz wypowiedzi wielu prawdziwych liderów, m.in.: Jacka Santorskiego, Jowity Michalskiej, Marka Kamińskiego czy Dominiki Bettman, o korzyściach i konsekwencjach aktywności w mediach społecznościowych czy najczęściej powtarzanych bzdurach dotyczących silnej marki osobistej w biznesie.


Jeśli więc szukasz sposobu na:
- autentyczną i spójną komunikację w biznesie,
- zbudowanie przywództwa na bazie swoich mocnych stron,
- umiejętne wywieranie pozytywnego wpływu przez Twoją aktywność w internecie i social mediach,
to książka Autentyczny personal branding nie tylko pozwoli Ci to osiągnąć, ale również pokaże, jak zrobić to w zgodzie z wyznawanymi wartościami.


Rok wydania2022
Liczba stron272
KategoriaInne
WydawcaMT Biznes
ISBN-13978-83-8231-169-3
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  ZAMIAST WSTĘPU
  rozdział 1. Autentyczny personal branding w świetle najnowszych badań
  1. Perspektywa ekonomiczna, psychologiczna i marketingowa w personal brandingu
  2. Najlepszy moment na personal branding
  3. Autentyczny personal branding
  rozdział 2. Od freelancera, eksperta do CEO – wykorzystanie personal brandingu w biznesie
  1. Silna marka osobista w marketingu i sprzedaży
  2. Silna marka osobista pracownika oraz silna marka firmy, czyli employee advocacy w praktyce
  3. Silna marka osobista liderów i CEO
  rozdział 3. Psychologiczne aspekty autentyczności i personal brandingu
  1. Uwolnieni do autentyczności
  2. Psychologia w służbie personal brandingu – perfekcjonizm
  3. Psychologia w służbie personal brandingu – syndrom oszusta
  4. Psychologia w służbie personal brandingu – błędy poznawcze ekspertów i nie tylko
  rozdział 4. Pokazywanie siebie, czyli jak z odwagą stanąć w świetle reflektorów
  1. W teatrze życia
  #SilnaMarka – praktyczne wskazówki od polskich liderów
  Spis treści
  rozdział 5. TOP OF – autorski model silnej marki osobistej
  1. Model TOP OF silnej marki osobistej
  2. T jak Tożsamosć
  3. O jak Obietnica
  4. P jak Pozycja
  5. O jak Osobowość
  6. F jak Forma
  rozdział 6. Strategia komunikacji silnej marki osobistej
  1. Plan komunikacji silnej marki osobistej
  2. Wizerunek w komunikacji – silna marka w twoim stylu
  3. Silna marka osobista w social mediach na przykładzie LinkedIn
  4. Narzędzia i aplikacje w komunikacji silnej marki osobistej
  rozdział 7. Krytyka, hejt oraz kryzysy wizerunkowe – jak sobie z nimi radzić
  1. Netykieta i dobre praktyki dla social mediów w biznesie
  2. Metody radzenia sobie z negatywnymi reakcjami w internecie
  3. Polityka firmy dotycząca zachowań w social mediach
  Zakończenie
  załącznik 1. Wartości
  załącznik 2. Krótki opis 12 archetypów marki
  załącznik 3. Kanwa modelu TOP OF
  BIBLIOGRAFIA
RozwińZwiń