StoryTalking

Narracyjna supermoc lidera

1 opinia

Format:

epub, mobi, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

53,10  59,00

Format: epub, mobi

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 59,00 zł (-10%)

Najniższa cena z 30 dni: 29,50 zł  


53,10

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Storytelling to narzędzie znane i wykorzystywane przede wszystkim w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów.


Książka „Storytalking. Narracyjna supermoc lidera” Mirosława Urbana ma na celu pokazanie, jak różnorodne narracje (historie, anegdoty, case study, badania, przypowieści, itp.) można wykorzystać nie tylko w wystąpieniach publicznych, takich jak konferencje czy wykłady, ale również podczas prowadzenia warsztatów i szkoleń, spotkań zespołów, rozmów menedżerów z pracownikami, rozmów rozmów sprzedażowych czy podczas autoprezentacji lub rozmów networkingowych.


Książka została napisana dla wszystkich, którzy pracują z ludźmi, a ich praca polega na rozmowach, nawiązywaniu relacji, przekonywaniu, uczeniu, sprzedawaniu, inspirowaniu. To niezbędne źródło wiedzy dla menedżerów, kierowników, sprzedawców, trenerów, mówców, psychologów, coachów, konsultantów, działów HR.


Rok wydania2023
Liczba stron200
KategoriaMarketing, reklama
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
ISBN-13978-83-01-23401-0
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Dla kogo jest ta książka?     9
  
  Zaproszenie     11
  
  01 Storytalking     23
  Używanie narracji – problem czy szansa?     23
  Storytalking!     25
  Fundamenty i składowe storytalkingu     26
  Narracja – główny składnik storytalkingu     32
  Formy narracji (używane w książce)     36
  Pozostałe formy narracji     40
  
  02 Pierwszy filar storytalkingu. Miej na uwadze cele narracji     44
  Cele narracji: poznawcze, afektywne, behawioralne     45
  Cele poznawcze narracji     45
  Cele afektywne     50
  Cele behawioralne     57
  
  03 Drugi filar storytalkingu. Pamiętaj o przesłaniu narracji     68
  Narracja jako przekaźnik znaczenia     72
  Od znaczenia do przesłania     73
  Przesłanie narracji – puenta, morał, lekcja, wnioski     74
  Przesłanie narracji – przykłady     76
  
  04 Trzeci filar storytalkingu. Pozyskuj narracje w każdym miejscu i o każdej porze     83
  Skąd i jak pozyskiwać historie?     84
  Skąd i jak pozyskiwać pozostałe narracje?     99
  
  05 Czwarty filar storytalkingu. Używaj różnorodnych narracji     101
  Nie bój się korzystać z własnych pomysłów     102
  Analiza potrzeb i obaw związanych z komunikowaniem narracji     104
  Stwórz własne archiwum narracji     105
  Przykłady kategoryzowania narracji     108
  
  06 Piąty filar storytalkingu. Korzystaj ze schematów narracyjnych i twórz własne     122
  Podstawy stosowania struktur narracyjnych     122
  Krótkie struktury narracji     127
  Dłuższe struktury narracji     138
  Twórz własne struktury narracyjne     144
  
  07 Szósty filar storytalkingu. Wzmacniaj przekaz narracyjny merytoryką oraz innymi pomysłami     149
  Wzmacnianie narracji danymi merytorycznymi     149
  Wzmacnianie narracji dodatkowymi pomysłami     152
  
  08 Siódmy filar storytalkingu. Wykorzystuj storytalking w autoprezentacji     158
  Znaczenie wartościowej autoprezentacji     159
  Korzyści narracyjnej autoprezentacji     162
  Przykłady narracji: priorytety, wyznaczanie celów     168
  Przykłady narracji: mów, rozmawiaj, pytaj     170
  Przykłady narracji: rzetelna ocena potencjału, rozwój talentu pracownika     171
  Przykłady narracji: proaktywność, postawy względem drugiego człowieka, pracy, obowiązków     172
  Przykłady narracji: błędy i porażki, uczenie się     173
  Przykłady narracji: wartości firmy     175
  
  09 Ósmy filar storytalkingu. Stosuj storytalking w przywództwie     178
  Narracje a kompetencje menedżerskie     180
  Przykłady narracji: prawda i szczerość     181
  Przykłady narracji: współpraca, wzajemna pomoc i wsparcie     182
  Przykłady narracji: dobra komunikacja     183
  Przykłady narracji: postawa względem błędów i porażek     184
  Przykłady narracji: proaktywność     187
  Przykłady narracji: postawa względem rozwiązywania problemów     189
  Przykłady narracji: zaangażowanie i motywacja     192
  Przykłady narracji: wspieranie i rozwój pracowników     194
  
  10 Dziewiąty filar storytalkingu. Wprowadzaj storytalking do edukacji     198
  Narracje jako metoda wspierająca w edukacji     198
  Przykłady narracji: zrozumiała komunikacja     199
  Przykłady narracji: zarządzanie własną energią     204
  Przykłady narracji: (nie)schematyczne myślenie     216
  Przykłady narracji: zmiana     220
  
  Na koniec     225
  
  Podziękowania     227
  
  Bibliografia     229
RozwińZwiń