FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa

Znaleziono: 97 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

We współczesnej gospodarce kryzys nie jest stanem wyjątkowym, lecz nierozłącznym elementem rozwoju każdej organizacji. Część zarówno teoretyków, jak i praktyków biznesu uważa, że obecnie żyjemy w czasach permanentnego kryzysu, przez... więcej >

Niniejsza książka jest kolejną, napisaną w ostatnich latach przez zespół pracowników i doktorantów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, dotyczącą finansjeryzacji . Proces ten, który w krajach rozwiniętych nabrał dynamiki niespełna... więcej >

"Współcześnie w populacjach państw rozwiniętych wdowieństwo dotyczy wielu osób. Wśród nich najliczniejszą grupą są wdowy w starszym wieku, co jest efektem zwiększającej się oczekiwanej długości życia, której towarzyszy zjawisko... więcej >

Monografia przedstawia główne koncepcje teoretyczne oraz pojęcia wyjaśniające procesy przemian miejskich przestrzeni konsumpcji. Przeprowadzona analiza posłużyła zidentyfikowaniu mechanizmów rządzących tymi przemianami oraz wskazaniu... więcej >

This study is structured into four chapters. The opening Leisure Redefined sets out a typology of approaches to defining leisure, namely the classical and social approaches and those arising from the individual's mental and spiritual state, and lays... więcej >

"Sprawozdanie finansowe stanowi zagregowaną informację tworzoną wewnętrznie przez daną firmę i udostępnianą publicznie w stałych okresach (z reguły rocznych). Tworząc je, przedsiębiorstwo nie uzyskuje - tak jak w przypadku informacji... więcej >

W warunkach hiperkonkurencji podmioty gospodarcze muszą nastawić się na kreowanie nowej i korzystnej dla siebie rzeczywistości, przy czym jednym z najbardziej skutecznych rozwiązań, dzięki któremu cele te mogą zostać zrealizowane, jest... więcej >

Prace zawarte w niniejszej monografii łączy próba odnalezienia czynników wywołujących konkretne zjawiska lub dążenie do ich modelowego ujęcia. Zjawiska te dotyczą zachowań zarówno konsumentów oraz producentów, jak i pomiotów... więcej >

W gospodarce światowej nasila się wiele niekorzystnych zjawisk, wymuszających nowe podejście zarówno do polityki energetycznej, zasobów naturalnych, jak i środowiska naturalnego. Systematyczny wzrost cen surowców energetycznych, rosnące... więcej >

Od dawna literatura przedmiotu dowodzi, że podstawowym celem działalności przedsiębiorstw jest osiąganie zysku. Jego uzupełnieniem jest coraz powszechniejszy pogląd o konieczności tworzenia oraz podnoszenia wartości danego podmiotu... więcej >

Cyfryzacja i problematyka jej wpływu na przedsiębiorstwo są przedmiotem ożywionych debat zarówno w obszarze strategicznych oraz taktycznych, jak i operacyjnych decyzji w przedsiębiorstwach. Obecnie jest również przedmiotem dyskusji podczas... więcej >

Decyzje podejmowane w przedsiębiorstwie muszą w każdym przypadku opierać się na racjonalnych przesłankach, są one bowiem warunkiem rzetelnej oceny skutków różnorodnych działań. Nie ulega przy tym wątpliwości, że kluczowym zagadnieniem... więcej >

Znaleziono: 97 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:
Informacja o cookies
Strona ibuk.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych.
Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach.
Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia