B2B E-commerce

Podręcznik menedżera

1 opinia

Format:

epub, mobi, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

62,10  69,00

Format: epub, mobi

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 69,00 zł (-10%)

Najniższa cena z 30 dni: 34,50 zł  


62,10

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

• Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego?
• Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B?
• Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u producenta, czy dystrybutora?
• W jaki sposób zbudować i zintegrować dział e-commerce w strukturach firmy?
• Czym jest omnichannel w B2B?
• Co robić, by zminimalizować ryzyko cyberataków w e-commerce?


Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w tej wyjątkowo aktualnej i potrzebnej biznesowi książce. B2B e-commerce to obecnie jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi gospodarki. Klienci biznesowi, podobnie jak indywidualni, oczekują ułatwień, wygody, prostoty, elastyczności i możliwości robienia zakupów w trybie 24/7.


W publikacji swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się praktycy, eksperci e-Izby. Omawiają wszystkie kluczowe obszary potrzebne przy wdrażaniu i optymalizacji strategii transformacji cyfrowej.


Jest to niezbędne źródło wiedzy dla każdego, kto jest związany z branżą handlu internetowego.


Książka jest szczególnie przydatna dla menedżerów, właścicieli firm oraz pracowników działów e-commerce i działów marketingu.


Rok wydania2023
Liczba stron168
KategoriaMarketing, reklama
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
ISBN-13978-83-01-23314-3
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  01 E-commerce B2B – wielkość segmentu, perspektywy rozwoju i główne trendy – Katarzyna Zajchowska     11
  02 Czy B2B e-commerce jest mi potrzebny? Zdefiniowanie celów organizacji sprzedażowej. Platforma B2B omnichannel – Justyna Skorupska     17
  03 Kim jest mój klient B2B? Jakie są jego zachowania i potrzeby? Czym się różni od klienta B2C? Czym jest buyer persona? – Jędrzej Łapacz     27
  04 Co stanowi największe bariery we wdrażaniu cyfrowej transformacji? Jakie rozwiązania i taktyki wprowadzić, aby mimo przeszkód skutecznie realizować projekty cyfrowej zmiany? – Ewa Bednarz     30
  05 Wartościowy content B2B? Skuteczne sposoby na pozyskanie uwagi klienta biznesowego – Marta Ostrowska     38
  06 Marketing i komunikacja w e-commerce B2B – Barbara Matkowska-Włosek     47
  07 E-merchandising – ki diabeł? – Justyna Skorupska     60
  08 Co powinno zostać w organizacji, a co można outsourcować? Czego wymagać od podwykonawców? – Konrad Wąsiel     66
  09 Rola marketplace we współczesnym i przyszłym B2B e-commerce – Piotr Truszkowski     78
  10 Jak zminimalizować ryzyko cyberataków w e-commerce? – Ryszard Łach     85
  11 Podstawy prawa e-handlu. O czym należy pamiętać przy sprzedaży B2B? – Witold Chomiczewski, dr Katarzyna Szepelak     89
  12 Płatności i finansowanie w e-commerce B2B – Ewa Kraińska     101
  13 W jaki sposób zbudować i zintegrować dział e-commerce w strukturach firmy? – Jakub Gierszyński     106
  14 Projekt „Role i kompetencje potrzebne w B2B e-commerce” – Cezary Brzozowski, Sebastian Mądrachowski, Michał Wojciechowicz     112
  15 Efektywne zarządzanie projektem wdrożeniowym w e-commerce – Jacek Szwankowski     134
  16 Strategiczne podejście do uruchomienia kanału e-commerce B2B – Artur Piekarczyk     143
  17 Omnichannel: wzmocnienie, a nie kanibalizacja – Artur Piekarczyk     148
  18 Jak architektura IT wspiera cyfrową transformację świata B2B? – Mateusz Skowron, Paweł Łancewicz     153
  19 Rozwój zwinnych kompetencji projektowych – niezbędny element przetrwania w świecie postCOVID – Karolina Kaczor     160
  Zakończenie     163
  Ankieta     165
  Bibliografia     173
RozwińZwiń