Podmiotowość pracownika w zarządzaniu organizacją

-24%

Podmiotowość pracownika w zarządzaniu organizacją

1 opinia

Wydawca:

PWE

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

34,12  44,90

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 44,90 zł (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 34,12 zł  


34,12

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W dyskusji o roli i znaczeniu pracowników we współczesnych organizacjach ścierają się różne poglądy i stanowiska. Autor pokazał: rolę pracownika i jego zachowań przedsiębiorczych wobec realizacji celów organizacji, zmiany zachodzące w tym zakresie w organizacji na różnych etapach rozwoju i funkcjonowania, istotę i znaczenie pracy zespołowej dla rynkowego powodzenia organizacji; przedsiębiorczość w rozwoju organizacji oraz znaczenie talentu pracownika dla funkcjonowania organizacji.


Książka jest przeznaczona dla specjalistów z dziedziny: zarządzania organizacjami, przedsiębiorczości, zarządzania zasobami ludzkimi.


Rok wydania2012
Liczba stron120
KategoriaZarządzanie zasobami ludzkimi (HR)
WydawcaPWE
ISBN-13978-83-208-2572-5
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp
  
  Rozdział 1. Pracownik a realizacja celów organizacji 1.1. Zasada celowościowa w procesie zarządzania organizacją
  1.2. Człowiek w koncepcji C. Lévi-Straussa
  1.3. Przesłanki podmiotowości pracownika a jego przedmiotowość
  
  Rozdział 2. Przesłanki genezy zmian w procesie rozwoju organizacji
  2.1. Ku jakości — stanowisko M. Croziera
  2.2. Ewolucja czy twórczość przesłanką przedsiębiorczości
  2.3. Zaangażowanie a przesłanki racjonalne i irracjonalne postawy pracownika
  
  Rozdział 3. Współdziałanie — jedność podmiotowo-przedmiotowa pracy zespołowej
  3.1. Współdziałanie a kategoria wartości
  3.2. Najwyższa forma pracy zespołowej w ujęciu B. Hausa
  3.3. Implikacje współdziałania
  
  Rozdział 4. Znane i nieznane w procesie funkcjonowania i rozwoju organizacji
  4.1. Przedsiębiorczość a wiedza ilościowa i jakościowa
  4.2. Dylematy relacji — nieprzewidywalna przyszłość i/a talent osoby pracownika
  4.3. Zasada przyczynowości w procesie rozpoznawania istoty przedsiębiorczości
  
  Zakończenie
  
  Bibliografia
RozwińZwiń