INNE EBOOKI AUTORA
-24%
Autor:
Wydawca:
Format:
pdf, ibuk
Opracowanie składa się z wprowadzenia oraz pięciu rozdziałów, w których zostały zawarte najważniejsze wnioski podsumowujące wyniki zrealizowanego projektu badawczego. W pierwszym rozdziale scharakteryzowano społeczne i gospodarcze konsekwencje pandemii COVID-19, zwłaszcza dla branż szczególnie dotkniętych przez towarzyszące jej lockdowny i obostrzenia sanitarne. Drugi rozdział został poświęcony analizie wpływu pandemii na rozwój sektora e-commerce. Trzecia część opracowania charakteryzuje wpływ pandemii na zachowania konsumentów w świetle wyników dostępnych badań empirycznych. W czwartym rozdziale zawarto krótką prezentację metodyki przeprowadzonego badania własnego, charakterystykę respondentów oraz wyniki badania empirycznego zrealizowanego w czterech krajach (Polska, Czechy, Niemcy i Włochy) ukierunkowanego na rozpoznanie wpływu pandemii COVID-19 na zachowania konsumentów. W ostatnim, piątym rozdziale podjęto próbę nakreślenia możliwych scenariuszy rozwoju konsumpcji i trendów w zachowaniach konsumenckich w okresie po ustaniu pandemii.
(fragment wstępu)
Rok wydania | 2021 |
---|---|
Liczba stron | 100 |
Kategoria | Marketing, reklama |
Wydawca | Szkoła Główna Handlowa |
ISBN-13 | 978-83-8030-517-5 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
WPROWADZENIE | |
PANDEMIA COVID-19 JAKO WYZWANIE DLA KONSUMENTÓW I WSPÓŁCZESNYCH SYSTEMÓW GOSPODARCZYCH | |
1.1. Pandemia w świetle danych statystycznych | |
1.2. Społeczne i gospodarcze skutki pandemii | |
1.2.1. Społeczne skutki pandemii | |
1.2.2. Konsekwencje pandemii dla wybranych branż | |
1.2.2.1. Skutki pandemii w opinii polskich przedsiębiorców | |
1.2.2.2. Wpływ pandemii na branżę gastronomiczną | |
1.2.2.3. Skutki pandemii dla branży rozrywkowej i eventowej | |
1.2.2.4. Pandemia a branża turystyczna | |
1.2.2.5. Sharing economy w dobie pandemii | |
ROZWÓJ E-COMMERCE JAKO KONSEKWENCJA PANDEMII COVID-19 | |
WPŁYW PANDEMII COVID-19 NA ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ EMPIRYCZNYCH | |
ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W CZASIE PANDEMII COVID-19 W ŚWIETLE WYNIKÓW WŁASNEGO BADANIA EMPIRYCZNEGO | |
4.1. Metodyka badania własnego i charakterystyka respondentów | |
4.2. Zmiany w zachowaniach konsumentów spowodowane pandemią w ujęciu porównawczym (Polska vs Czechy, Niemcy, Włochy) - wyniki badania własnego | |
KONSUMENT POSTPANDEMICZNY - SCENARIUSZE ROZWOJU KONSUMPCJI PO USTANIU PANDEMII COVID-19 | |
Bibliografia | |
Spis rysunków | |
Spis tabel | |