ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W CZASIE PANDEMII COVID-19

-24%

ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W CZASIE PANDEMII COVID-19

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

18,62  24,50

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 24,50 zł (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 18,62 zł  


18,62

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Opracowanie składa się z wprowadzenia oraz pięciu rozdziałów, w których zostały zawarte najważniejsze wnioski podsumowujące wyniki zrealizowanego projektu badawczego. W pierwszym rozdziale scharakteryzowano społeczne i gospodarcze konsekwencje pandemii COVID-19, zwłaszcza dla branż szczególnie dotkniętych przez towarzyszące jej lockdowny i obostrzenia sanitarne. Drugi rozdział został poświęcony analizie wpływu pandemii na rozwój sektora e-commerce. Trzecia część opracowania charakteryzuje wpływ pandemii na zachowania konsumentów w świetle wyników dostępnych badań empirycznych. W czwartym rozdziale zawarto krótką prezentację metodyki przeprowadzonego badania własnego, charakterystykę respondentów oraz wyniki badania empirycznego zrealizowanego w czterech krajach (Polska, Czechy, Niemcy i Włochy) ukierunkowanego na rozpoznanie wpływu pandemii COVID-19 na zachowania konsumentów. W ostatnim, piątym rozdziale podjęto próbę nakreślenia możliwych scenariuszy rozwoju konsumpcji i trendów w zachowaniach konsumenckich w okresie po ustaniu pandemii.


(fragment wstępu)


Rok wydania2021
Liczba stron100
KategoriaMarketing, reklama
WydawcaSzkoła Główna Handlowa
ISBN-13978-83-8030-517-5
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  WPROWADZENIE
  
  
  
  PANDEMIA COVID-19 JAKO WYZWANIE DLA KONSUMENTÓW I WSPÓŁCZESNYCH SYSTEMÓW GOSPODARCZYCH
  
  1.1. Pandemia w świetle danych statystycznych
  
  1.2. Społeczne i gospodarcze skutki pandemii
  
  1.2.1. Społeczne skutki pandemii
  
  1.2.2. Konsekwencje pandemii dla wybranych branż
  
  1.2.2.1. Skutki pandemii w opinii polskich przedsiębiorców
  
  1.2.2.2. Wpływ pandemii na branżę gastronomiczną
  
  1.2.2.3. Skutki pandemii dla branży rozrywkowej i eventowej
  
  1.2.2.4. Pandemia a branża turystyczna
  
  1.2.2.5. Sharing economy w dobie pandemii
  
  
  
  ROZWÓJ E-COMMERCE JAKO KONSEKWENCJA PANDEMII COVID-19
  
  
  
  WPŁYW PANDEMII COVID-19 NA ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ EMPIRYCZNYCH
  
  
  
  ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W CZASIE PANDEMII COVID-19 W ŚWIETLE WYNIKÓW WŁASNEGO BADANIA EMPIRYCZNEGO
  
  4.1. Metodyka badania własnego i charakterystyka respondentów
  
  4.2. Zmiany w zachowaniach konsumentów spowodowane pandemią w ujęciu porównawczym (Polska vs Czechy, Niemcy, Włochy) - wyniki badania własnego
  
  
  
  KONSUMENT POSTPANDEMICZNY - SCENARIUSZE ROZWOJU KONSUMPCJI PO USTANIU PANDEMII COVID-19
  
  
  
  Bibliografia
  
  Spis rysunków
  
  Spis tabel
RozwińZwiń