Wyzwania i perspektywy zarządzania przedsiębiorstwami w nowej rzeczywistości gospodarczej

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

11,14

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 8,47 zł  


11,14

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Czas pandemii zmienił warunki funkcjonowania organizacji, ale nie pozbawił ich siły i możliwości rozwoju. Sytuacja ta jest zauważalna na poziomie globalnym, europejskim i krajowym. Dynamika otaczającej nas rzeczywistości jest trudna do interpretacji dla różnych grup przedsiębiorstw.


W monografii podjęto próbę analizy i oceny powstałych uwarunkowań, z jakimi zmagają się małe i średnie przedsiębiorstwa różnych branż, w tym również firmy rodzinne. Autorzy, odpowiednio do badanych przedsiębiorstw, przedstawiają gospodarcze skutki pandemii COVID-19 i wskazują na narzędzia, które mogą ukierunkować działania menedżerów w nowej rzeczywistości gospodarczej oraz napędzać ich strategię.


Monografia jest przeznaczona dla kadry zarządzającej różnego typu organizacji oraz dla pracowników naukowych zainteresowanych problematyką zarządzania. Może służyć jako literatura uzupełniająca dla doktorantów i studentów kierunku zarządzanie – wzbogaci ich wiedzę o problematyce zarządzania oraz zachęci do poszukiwania skutecznych metod kierowania organizacjami w złożonym, zmieniającym się otoczeniu.


Rok wydania2021
Liczba stron88
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaPolitechnika Częstochowska
ISBN-13978-83-7193-772-9
Numer wydania1
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Przedmowa
  
  Rozdział    1
  Monitoring menedżerski w małych i średnich przedsiębiorstwach
  Helena Kościelniak
  
  Rozdział    2
  Zarządzanie przez cele we współczesnej organizacji. Zarys koncepcji
  Adam Sikorski
  
  Rozdział    3
  Finansowanie start-upów deep tech w perspektywie SARS-CoV-2
  Edyta Bielińska-Dusza
  
  Rozdział    4
  Analiza innowacyjności przedsiębiorstw spin-off w Polsce
  Anna Rybak
  
  Rozdział    5
  Analiza wartości przedsiębiorstwa dla właścicieli kapitału długoterminowego
  Anna Rybak
  
  Rozdział    6
  Analiza niewypłacalności polskich przedsiębiorstw w 2020 roku
  Wioletta Skibińska
  
  Rozdział    7
  Financing Strategic Municipality Activity – Case Study of the Wealthiest Municipality in Poland
  Ewa Kempa, Katarzyna Olejniczak-Szuster
  
  Rozdział    8
  Modern Methods and Techniques of Managing the Market Competitiveness of a Modern Enterprise
  (The Case of Vietnamese Enterprises)
  Hai Nguyen Thanh
RozwińZwiń