Metody badawcze w naukach o zarządzaniu i jakości

-32%

Metody badawcze w naukach o zarządzaniu i jakości

1 opinia

Wydawca:

PWE

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

30,53  44,90

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 44,90 zł (-32%)

Najniższa cena z 30 dni: 30,53 zł  


30,53

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Jest to pierwsza tego typu książka na rynku wydawniczym w Polsce. W sposób kompleksowy omawia zagadnienia metodologiczne w zakresie wykorzystania metod badawczych w naukach o zarządzaniu i jakości. Stanowi efekt dziesięcioletniej pracy Autorów w zakresie metodologii nauk o zarządzaniu i jakości, oparty na zrealizowanych grantach finansowanych przez Narodowe Centrum Nauki, prezentacjach referatów na konferencjach krajowych i międzynarodowych. Część badawcza dotycząca analizy dorobku międzynarodowego w zakresie metodologii nauk o zarządzaniu została zrealizowana w ramach w projektu badawczego pt. „Influence of organisation and management methodology on new theory development: The perspective of basic and applied research” realizowanego przez Marka Szaruckiego w School of Management, University College London, w ramach Programu im. Bekkera „Średniookresowa mobilność naukowców” finansowanego przez Narodową Agencję Wymiany Narodowej (NAWA), grant nr PPN/BEK/2018/1/00429/U/00001.


Monografia może być wykorzystywana przez studentów kierunków biznesowych, którzy są zainteresowani tą problematyką. Z pewnością zainteresuje młodych adeptów budowania warsztatu naukowego i badawczego, doktorantów wszystkich form kształcenia na studiach III stopnia. Z uwagi na podjęty problem badawczy omawiane zagadnienia będą stanowić również swoisty przewodnik dla praktyków zarządzania, zwłaszcza menedżerów wyższego szczebla i wszystkich tych, którzy w swej aktywności zawodowej nieustannie szukają nowych pomysłów rozwiązywania problemów zarządzania.


Rok wydania2022
Liczba stron166
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaPWE
ISBN-13978-83-208-2497-1
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje