Podstawy marketingu. Zadania i studia przypadków

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

9,60  12,00

Format: pdf

Cena początkowa: 12,00 zł (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 9,60 zł  


9,60

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Celem prezentowanej publikacji jest wykształcenie w czytelniku umiejętności podejmowania trafnych decyzji w procesie funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz uświadomienie istnienia współzależności pomiędzy odpowiednio skonstruowanymi elementami strategii marketingowej a sukcesem firmy.
Niewątpliwą zaletą książki jest praktyczny charakter zawartych w niej informacji. Dzięki stworzeniu modelowych sytuacji, które symulują realne rynkowe wyzwania, z którymi zmagają się firmy na całym świecie, można ćwiczyć umiejętność poprawnych reakcji, a także badać różne scenariusze wydarzeń.
Opracowanie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza z nich przedstawia studia przypadków firm polskich i zagranicznych, dostarczając informacji o sposobie zorganizowania wnętrz przedsiębiorstw (zasobach, strukturze organizacyjnej itp.), branży, w jakiej funkcjonują (klientach, dostawcach, konkurentach itp.) oraz mechanizmach interakcji zachodzących pomiędzy nimi.
Natomiast część druga prezentowanej publikacji składa się z zadań i warsztatów, które stanowią doskonałą okazję do pracy grupowej, trenowania niekonwencjonalnych metod rozwiązywania problemów oraz trudnej sztuki publicznego przemawiania i prezentacji.


Rok wydania2020
Liczba stron126
KategoriaInne
WydawcaUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
ISBN-13978-83-8211-011-1
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje