Równowaga praca-życie

-17%

Równowaga praca-życie

1 opinia

Format:

pdf

RODZAJ DOSTĘPU

8,22  9,90

Format: pdf

Cena początkowa: 9,90 zł (-17%)

Najniższa cena z 30 dni: 8,22 zł  


8,22

w tym VAT

Coraz więcej pracowników poświęca czas po pracy na... pracę. W dzisiejszych czasach nadgodziny stały się normą, a pęd pracy coraz częściej staje się powodem frustracji pracowników. Czy rozwój zawodowy i efektywność pracownika może iść w parze z zachowaniem szczęśliwego życia prywatnego?


Prezentowany e-book w sposób praktyczny wskazuje rozwiązania, które pracodawca może wdrożyć, aby zadbać o równowagę między pracą a życiem osobistym. Przykłady płynące z firm (m.in. opisana w publikacji firma Oriflame), które wdrożyły programy work-life balance pokazują, jak wiele wspólnego ma szczęśliwy pracownik z pozycją firmy na rynku.


Adresaci:
Publikacja adresowana jest do specjalistów, menedżerów personalnych oraz właścicieli firm, którzy rozważają wprowadzenie programów i rozwiązań z zakresu work-life balance.


Rok wydania2013
Liczba stron50
KategoriaZarządzanie zasobami ludzkimi (HR)
WydawcaWolters Kluwer Polska SA
ISBN-13978-83-264-4321-3
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Definicje     5
  Część I Przykłady rozwiązań organizacyjnych ułatwiających równowagę praca-życie     7
  Wprowadzenie     7
  Rozwiązania dla wszystkich pracowników     8
  Rozwiązania dla rodziców     16
  Informacje dodatkowe     22
  Bibliografia     26
  Część II Human touch w zarządzaniu zasobami ludzkimi - doświadczenia Oriflame     28
  Co to jest human touch i do czego jest potrzebny?     28
  Co się składa na "human touch" w Oriflame?     29
  Aktywności work life balance     29
  Polityka otwartych drzwi     29
  Komunikacja działu HR     30
  Fundusz socjalny     30
  Integracja     30
  Benefity     30
  Program Wdrażania Nowego Pracownika     31
  Oddolne wprowadzanie zmian     31
  Działania menedżerskie     31
  Czy firma przyjazna pracownikom jest bardziej konkurencyjna?     32
  Co pracownicy sami mówią o firmie?     32
  Dobry wizerunek na rynku     33
  Oriflame jako firma odpowiedzialna społecznie     33
  Motywujące inicjatywy oddolne     35
  Dlaczego Oriflame jest dobrym miejscem pracy?     36
  Co lepsze w zarządzaniu potencjałem ludzkim: twarde wskaźniki, systemy i narzędzia czy human touch?     37
  Część III Program Work-Life Balance w firmie X     38
  Wstęp     38
  Przyczyny i cele programu work-life balance     39
  Badanie     40
  Podjęte działania     41
  Praktyka Work-Life Balance Principles     44
  Strażnicy prawa do work-life balance     45
  Efekty wprowadzenia programu równowagi praca-życie 47 Wykaz autorów     49
RozwińZwiń