Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku

-20%

Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku

1 opinia

Format:

pdf

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

47,20  59,00

Format: pdf

47,2059,00

cena zawiera podatek VAT

W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich.


W publikacji przedstawiono m.in.: przegląd rodzajów badań konsumenckich, kryteria wyboru firmy badawczej, kryteria oceny poprawności metodologicznej i warsztatowej badań, sposoby odczytywania i interpretacji wyników badań konsumenckich. Adresaci:
Książka skierowana jest do drobnych i średnich przedsiębiorców, którzy potrzebują specjalistycznej wiedzy o możliwościach wykorzystania badań konsumenckich do wspierania własnego biznesu. Będzie także przydatna początkującym badaczom.


Autorka ma rację, że w badaniach rynku uważniej przyjrzeć się należy samemu konsumentowi, jego sposobom działania w warunkach różnorakiej niepewności, ryzyka i kryzysu. Pomóc w tym może wiedza metodologiczna badacza - socjologa, jak też znajomość sztuki łączenia w całość, jaką powinien posiadać dobry menedżer. Zawsze wymaga to także wyobraźni społecznej. Te walory książka Katarzyny Staszyńskiej z pewnością posiada.


prof. dr hab. Witold Morawski, Akademia Leona Koźmińskiego


Liczba stron224
WydawcaWolters Kluwer Polska SA
ISBN-13978-83-264-5497-4
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Podziękowania     9
  Przedmowa     11
  Zamiast wstępu: Jak to się zaczęło     15
  1. BUDOWANIE MARKI     29
  Marka     31
  Tożsamość i wizerunek marki: strategie pozycjonowania     37
  Dusza marki     43
  Pomysł na produkt     49
  Jak kształtować produkt?     55
  Zarządzanie marką     61
  Strategie rynkowe     67
  Produkt i marka - fazy cyklu życia     74
  Walka o rynek     79
  Czego zaniechał Ludwik?     86
  2. CO TRZEBA WIEDZIEĆ, ZANIM ZAMÓWI SIĘ BADANIA RYNKU     93
  Jak zamówić badania rynku?     95
  Badania jakościowe     99
  Badania eksploracyjne     104
  Ilościowe badania rynku: kogo badamy?     110
  Techniki przeprowadzania badań: czy badać przez internet?     116
  Jak czytać tabele?     121
  Problemy etyczne w badaniach rynku     124
  Rzecz o marketingu społecznie zaangażowanym     138
  3. BADANIA: JAKIE, KIEDY, PO CO     141
  Badania strategiczne     143
  Badania konceptu     147
  Badania wspomagające rozwój produktu     151
  Opakowanie: czemu służy i jak się dowiedzieć, czy spełni swoje funkcje     156
  Badania reklamy: pozostańmy w zgodzie z konsumentem     164
  Badania ceny produktu     175
  Testy rynku     181
  Badania satysfakcji klientów     185
  Obserwacja marki w otoczeniu konkurencyjnym: retail audit i panel konsumencki     192
  Obserwacja marki w otoczeniu konkurencyjnym: tracking     198
  Badania efektywności reklamy     201
  Dziecko jako konsument     206
  Zamiast zakończenia     213
  Bibliografia. Wybrane pozycje polskie i przetłumaczone na język polski     217
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia