Marka w procesie zarządzania portfelem

Marka w procesie zarządzania portfelem

1 opinia

Format:

ibuk

RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 6,92 zł  


6,92

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Celem publikacji jest omówienie metod procesu zarządzania portfelem, ale – jak dodają Autorzy – z perspektywy marki. Praca, w większości teoretyczna, należy do dziedziny nauk ekonomicznych z zakresu zarządzania. Aktualnie w badaniach ekonomicznych problemem jest konstrukcja portfela inwestycyjnego i zarządzanie nim za pomocą wszelkich dostępnych informacji. Metodologia zarządzania portfelem inwestycyjnym ciągle ewoluuje. Liczba i jakość informacji, jakie w codziennym funkcjonowaniu otaczają inwestorów giełdowych, sprawia, że rynek staje się coraz bardziej skomplikowany i trudny do przewidzenia. W związku z tym coraz częściej i bardziej szczegółowo naukowcy piszą o związkach zmiennych nieekonomicznych (nazywanych czynnikami behawioralnymi) ze stopami zwrotu, które mogą w znaczny sposób wpływać na decyzje inwestorów giełdowych poprzez oddziaływanie na ich emocje. Jednym z elementów tych nieustrukturyzowanych danych jest marka produktu. Cennym aspektem pracy jest wskazanie przez Autorów roli marki w pozyskiwaniu klientów, rozwoju usług wealth management i produktów inwestycyjnych.


Z recenzji prof. dr. hab. inż. Bolesława Borkowskiego


Rok wydania2016
Liczba stron179
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
ISBN-13978-83-7996-339-3
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    7
  
  I. MARKA I JEJ CHARAKTERYSTYKA    13
  1. Pojęcie i instrumenty marketingu    13
  2. Marka – definicje i jej części składowe    25
  3. Wizerunek i tożsamość marki    40
  4. Funkcje i rodzaje marek    45
  5. Wartość marki i jej wycena    53
  6. Strategie budowania i zarządzania marką    63
  
  II. ZARZĄDZANIE PORTFELEM    83
  1. Charakterystyka pojęcia inwestycji    83
    1.1. Podstawy rachunku inwestycyjnego    85
    1.2. Obliczanie rentowności inwestycji    93
  2. Ryzyko – definicja i rodzaje czynników składających sięna ryzyko inwestycyjne    97
    2.1. Ilościowe miary ryzyka    101
  3. Instrumenty finansowe – ogólna prezentacja    106
  4. Zarządzanie portfelem instrumentów finansowych    111
    4.1. Wprowadzenie do tematyki zarządzania portfelem (instrumentów finansowych)    111
    4.2. Teoria portfela Markowitza    118
    4.3. Podstawowe metody wyznaczania granicy efektywnej    128
    4.4. Pozostałe modele wykorzystywane w ramach zarządzania portfelami    140
    4.5. Proces zarządzania portfelem    148
  5. Podstawy psychologii inwestowania    152
    5.1. Wprowadzenie w tematykę psychologii inwestowania    152
    5.2. Analiza użyteczności    154
  6. Marka w procesie zarządzania portfelem    160
  
  Podsumowanie    169
  
  Bibliografia    172
  
  Spis tabel    178
  
  Spis rysunków    179
RozwińZwiń