„Chowanna” 2011, R. 54 (67), T. 1 (36): Twórczość – ekspresja – aktywność artystyczna w rozwoju dzieci i młodzieży

1 ocena

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

19,68  39,36

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

19,6839,36

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Tom „Chowanny” pod redakcją Katarzyny Krasoń mieści artykuły skupione wokół tematyki unowocześniania siebie, rozumianego jako autokreacja i ekspresja twórcza, wzbogacone o zagadnienia z obszaru edukacji artystycznej. Kolejne teksty, zgrupowane w czterech częściach, ukazują aspekty teoretyczne i empiryczne zapowiedzianej tytułem tematyki, dlatego też zainteresowani tomem mogą być nie tylko pedagodzy i studenci pedagogiki, ale także ludzie sztuki oraz animatorzy działań artystycznych dzieci i młodzieży.


Liczba stron350
WydawcaUniwersytet Śląski
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ebook dostępny na rozdziały


„Chowanna” 2011, R. 54 (67), T. 1 (36): Twórczość – ekspresja – aktywność artystyczna w rozwoju dzieci i młodzieży - 01 Czego nie wiemy o twórczości w szkole? Obszary zdeformowane, ignorowane i/lub zaniedbane »

„Chowanna” 2011, R. 54 (67), T. 1 (36): Twórczość – ekspresja – aktywność artystyczna w rozwoju dzieci i młodzieży - 02 The Creative Mix? Teachers Creative Leadership School Creative Climate and Students Creative Self-Efficacy »

„Chowanna” 2011, R. 54 (67), T. 1 (36): Twórczość – ekspresja – aktywność artystyczna w rozwoju dzieci i młodzieży - 03 Zmotywowana kreatywność: synergia motywacyjna postawy twórczej młodzieży »

„Chowanna” 2011, R. 54 (67), T. 1 (36): Twórczość – ekspresja – aktywność artystyczna w rozwoju dzieci i młodzieży - 04 Rozwój przez nabywanie kompetencji (w aspekcie uwarunkowań aktywności twórczej) »

„Chowanna” 2011, R. 54 (67), T. 1 (36): Twórczość – ekspresja – aktywność artystyczna w rozwoju dzieci i młodzieży - 05 Drama kreatywna — perspektywa rozwojowa »

„Chowanna” 2011, R. 54 (67), T. 1 (36): Twórczość – ekspresja – aktywność artystyczna w rozwoju dzieci i młodzieży - 06 Drama kreatywna a inteligencja emocjonalna. Przykład wykorzystania wybranego modelu badań empirycznych »

„Chowanna” 2011, R. 54 (67), T. 1 (36): Twórczość – ekspresja – aktywność artystyczna w rozwoju dzieci i młodzieży - 07 Aktywność artystyczna młodzieży w zakresie teatru »

„Chowanna” 2011, R. 54 (67), T. 1 (36): Twórczość – ekspresja – aktywność artystyczna w rozwoju dzieci i młodzieży - 08 Nowe wymiary ewaluacji osiągnięć artystycznych uczniów szkół muzycznych »

„Chowanna” 2011, R. 54 (67), T. 1 (36): Twórczość – ekspresja – aktywność artystyczna w rozwoju dzieci i młodzieży - 09 Działania twórcze w dydaktyce języka francuskiego jako obcego w perspektywie współczesnych podręczników »

„Chowanna” 2011, R. 54 (67), T. 1 (36): Twórczość – ekspresja – aktywność artystyczna w rozwoju dzieci i młodzieży - 10 Wychowanie przez sztukę w edukacji literackiej dziecka »

„Chowanna” 2011, R. 54 (67), T. 1 (36): Twórczość – ekspresja – aktywność artystyczna w rozwoju dzieci i młodzieży - 11 Twórczość literacka studentów piotrkowskiej polonistyki »

„Chowanna” 2011, R. 54 (67), T. 1 (36): Twórczość – ekspresja – aktywność artystyczna w rozwoju dzieci i młodzieży - 12 Obraz jako czynnik wspomagający rozwój twórczości dziecka »

„Chowanna” 2011, R. 54 (67), T. 1 (36): Twórczość – ekspresja – aktywność artystyczna w rozwoju dzieci i młodzieży - 13 Ekspresja malarzy xx wieku jako inspiracja twórczych poszukiwań adolescentów »

„Chowanna” 2011, R. 54 (67), T. 1 (36): Twórczość – ekspresja – aktywność artystyczna w rozwoju dzieci i młodzieży - 14 Mandala jako forma ekspresji młodzieży. W kręgu jungowskich inspiracji »

„Chowanna” 2011, R. 54 (67), T. 1 (36): Twórczość – ekspresja – aktywność artystyczna w rozwoju dzieci i młodzieży - 15 Predylekcje do twórczości codziennej i ryzyko osamotnienia młodzieży — ramowy model teoretyczny i diagnoza stanu w obszarze... »

„Chowanna” 2011, R. 54 (67), T. 1 (36): Twórczość – ekspresja – aktywność artystyczna w rozwoju dzieci i młodzieży - 16 Rozumienie emocji a kształtowanie kompetencji interpersonalnych. Praca w formule ekspresyjnych działań biblioterapeutycznych »

„Chowanna” 2011, R. 54 (67), T. 1 (36): Twórczość – ekspresja – aktywność artystyczna w rozwoju dzieci i młodzieży - 17 Taniec jako element socjoterapii młodzieży ze środowisk zagrożonych »

„Chowanna” 2011, R. 54 (67), T. 1 (36): Twórczość – ekspresja – aktywność artystyczna w rozwoju dzieci i młodzieży - 18 Taniec integracyjny jako forma aktywności wpływająca pozytywnie na samopoczucie dzieci niepełnosprawnych ruchowo »

„Chowanna” 2011, R. 54 (67), T. 1 (36): Twórczość – ekspresja – aktywność artystyczna w rozwoju dzieci i młodzieży - 19 Cielesne kreowanie roli. Wizualizacyjne techniki parateatralne jako wsparcie rozwoju »

„Chowanna” 2011, R. 54 (67), T. 1 (36): Twórczość – ekspresja – aktywność artystyczna w rozwoju dzieci i młodzieży - 20 W poszukiwaniu sensu bycia rodzicem, czyli o duchowym zrodzeniu na drodze autokreacji do rodzicielstwa adopcyjnego »

„Chowanna” 2011, R. 54 (67), T. 1 (36): Twórczość – ekspresja – aktywność artystyczna w rozwoju dzieci i młodzieży - 21 Recenzje »


EBOOKI WYDAWCY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp (Katarzyna Krasoń)    7
  Czego nie wiemy o twórczości w szkole? Obszary zdeformowane, ignorowane i/lub zaniedbane    13
  The Creative Mix? Teacher’s Creative Leadership, School Creative Climate, and Students’ Creative Self-Efficacy    25
  Zmotywowana kreatywność: synergia motywacyjna postawy twórczej młodzieży    45
  Rozwój przez nabywanie kompetencji (w aspekcie uwarunkowań aktywności twórczej)    59
  Drama kreatywna — perspektywa rozwojowa    71
  Drama kreatywna a inteligencja emocjonalna. Przykład wykorzystania wybranego modelu badań empirycznych    83
  Aktywność artystyczna młodzieży w zakresie teatru    105
  Nowe wymiary ewaluacji osiągnięć artystycznych uczniów szkół muzycznych    115
  Działania twórcze w dydaktyce języka francuskiego jako obcego w perspektywie współczesnych podręczników    133
  Wychowanie przez sztukę w edukacji literackiej dziecka    151
  Twórczość literacka studentów piotrkowskiej polonistyki    163
  Obraz jako czynnik wspomagający rozwój twórczości dziecka    173
  Ekspresja malarzy XX wieku jako inspiracja twórczych poszukiwań adolescentów    197
  Mandala jako forma ekspresji młodzieży. W kręgu jungowskich inspiracji    207
  Predylekcje do twórczości codziennej i ryzyko osamotnienia młodzieży — ramowy model teoretyczny i diagnoza stanu w obszarze zjawisk    227
  Rozumienie emocji a kształtowanie kompetencji interpersonalnych. Praca w formule ekspresyjnych działań biblioterapeutycznych    245
  Taniec jako element socjoterapii młodzieży ze środowisk zagrożonych    265
  Taniec integracyjny jako forma aktywności wpływająca pozytywnie na samopoczucie dzieci niepełnosprawnych ruchowo    281
  Cielesne kreowanie roli. Wizualizacyjne techniki parateatralne jako wsparcie rozwoju    297
  W poszukiwaniu sensu bycia rodzicem, czyli o duchowym zrodzeniu na drodze autokreacji do rodzicielstwa adopcyjnego    315
  Rzeczywistość, perswazyjność, falsyfikacja w optyce wychowania i edukacji. Red. M. Kisiel i T. Huk. Katowice, Oficyna Wydawnicza Wacław Walasek 2009, ss. 342, ISBN 978-83-60743-19-5 (Anna Watoła)    333
  „Biuletyn dla Nauczycieli” 2009, nr 2 (Mirosław Kisiel)    337
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia