Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji

8 ocen

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

9,35  9,84

Format: pdf

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

9,359,84

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

Niniejsza książka przedstawia delikty w zakresie reklamy. Uwzględnia ona „dwutorowość” regulacji w prawie polskim. Obejmuje zagadnienia reklamy jako czynu niedozwolonego w świetle Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz działania reklamowe adresowane do konsumentów w kontekście Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym. Publikacja zawiera informacje przydatne zwłaszcza dla studentów takich kierunków, jak: organizacja produkcji filmowej i telewizyjnej, zarządzanie, ekonomia czy administracja, oraz osób zawodowo związanych z produkcją i wykorzystaniem reklamy.


Autor stara się w sposób przystępny omówić kryteria, które decydują o tym, że konkretną reklamę należy uznać za nieuczciwą, a także wskazywać sytuacje, kiedy określone reklamy uznawane są za dozwolone. Z tych względów książka stanowi materiał dydaktyczny dla studentów oraz swego rodzaju poradnik dla osób pracujących w stacjach telewizyjnych i radiowych oraz w redakcjach prasowych.


Liczba stron122
WydawcaUniwersytet Śląski
ISBN-13978-83-226-2310-7
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

INNE EBOOKI AUTORA

EBOOKI WYDAWCY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wykaz skrótów    7
  Wstęp    9
  Pojęcie reklamy    16
  Klauzule generalne w prawie zwalczania nieuczciwej konkurencji    23
  1. Klauzula generalna z art. 3 ust. 1 Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji    23
  A. Definicja czynu nieuczciwej konkurencji    23
  B. Działanie    26
  C. Sprzeczność z prawem    27
  D. Dobre obyczaje    30
  E. Stosunek klauzuli generalnej z art. 3 u.z.n.k. do klauzuli generalnej z art. 16 u.z.n.k.    33
  2. Klauzula generalna z art. 4 ust. 1 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym    36
  Reklama sprzeczna z prawem    40
  Reklama sprzeczna z dobrymi obyczajami lub uchybiająca godności człowieka    44
  Reklama wprowadzająca w błąd    49
  Reklama nierzeczowa    57
  Reklama ukryta    62
  Reklama uciążliwa    68
  Reklama porównawcza    72
  Zakończenie    79
  Ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji    80
  Ustawa z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym    94
  Akty prawne    108
  Orzecznictwo    110
  Ważniejsza literatura    112
  Résumé    117
  Zusammenfassung    119
RozwińZwiń

W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia